Pro Cycling Manager
Re: Pro Cycling Manager
Ik ben benieuwd 

- Davy.de.Fauw
- Lid
2e geworden met Gesink in Catalonië, 1e met Breschel in dwars door Vlaanderen, 4e met Breschel in de RvV, 7e met Mollema in Baskenland en nu komt Roubaix!
- truckser32
- Lid
NOU LEUKE SPEL
- Davy.de.Fauw
- Lid
3e in Parijs - Roubaix met Breschel en Boom 6e en Tjallingii 7e! Op naar de Gold race!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Gold race slim uitgespeeld! Gesink en Mollema maakten Gilbert en de anderen moe, waarna Barredo 5 km voor de finish wegreed. Toen moest Gilbert weer, maar op de Cauberg kwam hij net tekort om Barredo in te halen. Gesink werd vierde en Mollema achtste.
- Davy.de.Fauw
- Lid
Fleche Wallone niet kunnen imponeren (Gesink 6e) en Luik Bastenaken ook niet. Snel de Romandie uitgespeeld (als aanloop op Giro) en nu de Giro. Zit al in rit 5 maar nog geen successen.
- Davy.de.Fauw
- Lid
Succes in de Giro! Heuvelrit zonder aanvallen van de grote dus met een groep van 40 naar de streep. Matthews won de sprint! In de etappe daarna werd Kruijswijk 2e en hij staat nu 5e in algemeen en 1e in jongerenklassement!
- Davy.de.Fauw
- Lid
Zo. Ondertussen zit ik al in het 2e seizoen! Kruijswijk werd 4e in de Giro, Gesink won de Tour, en Sanchez werd 2e in Spanje. Op het WK kon ik niet imponeren omdat Gesink niet mee wilde doen.. raar. Vertrokken zijn Bos, Breschel, Brown, Martens en Clement. Ik heb daarvoor Greipel, Rui Costa, Brajkovic, van Garderen en Terpstra voor weten terug te halen. Heb nu Qatar gehad, heb met Greipel alles gewonnen! Maar het deelnemersveld was ook erg laag, alleen Goss (die naar 1T4I, die gepromoveerd is naar de UCI World Tour) was de tegenstander. Nu naar de omloop.
Contador heeft net weer de tour gewonnen voor mijn renners 
4 renners in de top 5, groene trui met Cavendish, bollen met Evans, normaal had ik ook Hagen voor de witte maar die gaf op wegens blessure.
Verrassend was een plaats in de top honderd voor Niels Albert
1.Contador
2.Evans +3 min
3.Andy + 10
4.Fränk +17
5.Vinokourov +24

4 renners in de top 5, groene trui met Cavendish, bollen met Evans, normaal had ik ook Hagen voor de witte maar die gaf op wegens blessure.
Verrassend was een plaats in de top honderd voor Niels Albert

1.Contador
2.Evans +3 min
3.Andy + 10
4.Fränk +17
5.Vinokourov +24
- Davy.de.Fauw
- Lid
Ok! Waar bestaat je team uit?
En heb je Westra in Parijs Nice gezien? Goed he...
En heb je Westra in Parijs Nice gezien? Goed he...