Request
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Request
Je upload je foto op fotopocket.nl of tinypic.com of abload.de, en dan kopieer je de directe link naar de afbeelding naar dit tekst vak, en de link zet je tussen de ResizeImg tag, die boven je tekst vak staat. 

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Handleiding hoe je mappen maakt, en hoe je ze dan opslaat, en hoe je de mappen in de game laat zien enzovoort
Hopenlijk lukt het!

Hopenlijk lukt het!

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- bramhilhorst
- Lid
Een company mod handleiding zou wel handig zijn
[/color]"De beste spreuken komen van truckers"
bestaat er ook z'n pdf bestandje van de uitleg om een truck met ZModeler2 te bewerken?
ik heb wel z'n pdf om te scinne maar verder niet??
heeft iemand dat misschien voor mij??
ik heb wel z'n pdf om te scinne maar verder niet??
heeft iemand dat misschien voor mij??
Een handleiding hoe je trucks 16 versnellingen laat krijgen
Heb zelf al wat geprobeerd maar dat lukt niet...

Heb zelf al wat geprobeerd maar dat lukt niet...
...
De handleiding over het veranderen van truck a/b/c/ werkt niet, in iedergeval niet bij mij.
Heb V1.3, maar hoe ik het ook probeer, zodra ik het .sii bestand aanpas, zie ik de truck helemaal niet meer ingame.
Heb V1.3, maar hoe ik het ook probeer, zodra ik het .sii bestand aanpas, zie ik de truck helemaal niet meer ingame.
- Scaniaboyy8
- Lid
Ik zou zeggen om nog eens te zoeken? Dit is toch echt al verscheidene malen uitgelegd op het forum...olieeé schreef:ik heb een al een paar foto's gepost maar dan moet iemand men bericht wijzigen omdat de afbeelding niet correct was of direct zichtbaar , maar ik zou graag weten hoe je correct een afbeelding hier post dat niet iedre keer mij iemand moet helpen met dat bericht correct te maken , met trefwoorden heb ik al zitten zoeken om zo een handleiding voor foto's te uploaden maar ik vind nieks.
Moest die er zijn kunt u me dan link geven?
alvast bedankt.
Upload je plaatje op http://tinypic.com of een andere site waar je afbeeldingen kunt uploaden, pak dan de direct link naar de afbeelding en plaats die hier tussen
Code: Selecteer alles
[ResizeImg][/ResizeImg]
Eigenlijk hoort je post niet, maar nu weer B.O.T.
Is het nog gelukt Soonius?

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
-
- Lid
ik zou graag een handleiding zien van hoe je een scs. bestand uit moet pakken in 18 wos pttm.
bvd. htichelaar
bvd. htichelaar
Die kan ik helaas niet maken, heb geen idee meer over dat spel.htichelaar schreef:ik zou graag een handleiding zien van hoe je een scs. bestand uit moet pakken in 18 wos pttm.
bvd. htichelaar
-
- Lid
is er ook een tut voor dubbele trailer. ik heb normale bij cheats gevonden maar ik bedoel voor dolly + aanhanger. want ik weet niet hoe dat werkt
groeten Robert
groeten Robert