kan je niet gewoon het meesturende chassis van bijv Scania gebruike.
groet
Trailer met sturende achteras!!!
-
- Lid
-
- Lid
Re: Trailer met sturende achteras!!!
Nee, want een trailer != een truckdaantrucker16 schreef:kan je niet gewoon het meesturende chassis van bijv Scania gebruike.
groet
als jullie een city trailer van bijvoorbeeld ets/gts ofzo kunnen vinden dan probeer ik het wel te fixen 
voor de mensen die niet weten wat een city trailer is= trailer met enkele as die meegestuurde is

voor de mensen die niet weten wat een city trailer is= trailer met enkele as die meegestuurde is

Tot nu toe is het nog niemand gelukt. Dus ik ben er bang voor.mvos97 schreef:als jullie een city trailer van bijvoorbeeld ets/gts ofzo kunnen vinden dan probeer ik het wel te fixen
En ik denk dat iedereen hier wel weet wat een citytrailer is.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Nou.. ik ken sommige mensen hier... die snappen niks... hahahaha
Ben bang dat het je niet gaat lukken, en al helemaal niet dat de trailer ook nog realistisch weg draait. maar good luck!

Ben bang dat het je niet gaat lukken, en al helemaal niet dat de trailer ook nog realistisch weg draait. maar good luck!

Ik ben een van de ongelukkigen die het begrip city trailer niet kende tot vandaag 

-
- Lid
Hahahha weer wat geleerd :p
zo zie je bart dat niet iedereen weet wat een city trailer is 

ik heb op een lithouwse site gezien dat ze daar bezig zijn met het maken van een trailer met sturende achteras. het wordt dus nog even afwachten allemaal.
ik weet niet of het wel werkt.
ik weet niet of het wel werkt.
we hopen het maar
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!