Als nog problemen patch 2.5.1

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
bokje75
Lid
Lid

Re: Als nog problemen patch 2.5.1

Bericht door bokje75 »

Ik blijf problemen houden als ik de laatste patch er op gezet heb, dus naar 2.5.1
Zonder mods geen problemen en als ik ze er in zet dan krijg ik de melding, als ik opstart, dat ik de mods moet verwijderen. De precies melding is 'dit spel bevat ongeoorloofde wijzigingen. Hier is geen support voor beschikbaar. Probeer in geval van problemen of crashes de mod packs te verwijderen!'

Ik heb een originieel spel, iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen? Ik zet er nu maar de patch 1.1.3. op daar werken wel alle mods.

Alle hulp is welkom!!!
henkie W
Lid
Lid

Bericht door henkie W »

ik had ook zware problemen met patchen .

was zelf lid van de 1.1.3 club ;)

maar ik heb een her-installatie gedaan met de download van de website patch1.1.3 naar 2.5.1
oude mod map in de prullenbak gedaan .
nu speel ik weer met 41 mods ( 510 mb) en loopt als een trein.

Afbeelding
1e afrit en het zuchten van een diesel .
sz1979
Lid
Lid

Bericht door sz1979 »

Hallo,

Ik kwam er achter dat bij de laatste patch 1.2.5.1.
Dat het niet echt lekker werkt.
Wat is nou het geval.
Ik had alle patches netjes geïnstalleerd.
Ik ben opnieuw begonnen met spelen.
Vervolgens wilde ik de instellingen van mij G25 stuur instellen.
Alleen bij het gedeelte gaspedaal! Dat werkte op eens niet meer.
Je zag en ook in het spel dat het gas vol open stond en je kon er niks aan doen.
Na het spel opnieuw te hebben geïnstalleerd zonder de laatste patch werkt het weer.

Groeten, Sebastiaan
lollie123
Lid
Lid

Bericht door lollie123 »

ronaldjuh92 schreef:Ja ik ben erachter. Ik had eerdaags het een en ander gedownload voor GTA4. Zoals .NET framework. volgens mij bracht dit ook conflicten. Heb dit verwijderd en alles opnieuw geinstallerd en het loopt weer als een zonnetje Thanks iedereen voor de feedback!
.NET Framework heeft helemaal niks te maken met het feit dat de game crasht.
Misschien is dit een laatste reactie maar als je een update naar .Net Framework 4.5 doet zou er niks aan de hand moeten zijn.
Ik heb zelf .NET Framework 4.5 omdat ik programmeer programma's gebruik zoals Visual Basic C#
PC Specs
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Logitech Driving Force GT
Martijn1988
Lid
Lid

Bericht door Martijn1988 »

ik heb het probleem dat ik als ik naar bedrijfsmanagement ga en dan wagenbeheer op dat moment crasht hij.
wat kan ik nu doen werk met 2.5.1.
Afbeelding
Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Heb je toevallig een bepaalde accessoires mod op een van je trucks, die je hebt verwijderd uit je mod folder, maar niet van je truck?
Martijn1988
Lid
Lid

Bericht door Martijn1988 »

Calzone schreef:Heb je toevallig een bepaalde accessoires mod op een van je trucks, die je hebt verwijderd uit je mod folder, maar niet van je truck?
ja alle mods anders start hij niet op....
Afbeelding
Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Ik bedoel of je een mod hebt voor bijvoorbeeld verlichting zonder bullbar of de Michelin poppetjes of versnellingsbakken op een van je trucks en later die mod hebt verwijderd uit je mod folder, maar niet van je truck. Als dit het geval is moet je die mod weer installeren, van de truck verwijderen en dan weer deïnstalleren. Dan zou het weer moeten werken ;)

Kijk anders even in Mijn Documenten/Euro Truck Simulator 2/ en kijk in het game.txt bestandje, daar kun je vinden wat de fout is ;)
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

bokje75 schreef:Ik blijf problemen houden als ik de laatste patch er op gezet heb, dus naar 2.5.1
Zonder mods geen problemen en als ik ze er in zet dan krijg ik de melding, als ik opstart, dat ik de mods moet verwijderen. De precies melding is 'dit spel bevat ongeoorloofde wijzigingen. Hier is geen support voor beschikbaar. Probeer in geval van problemen of crashes de mod packs te verwijderen!'

Ik heb een originieel spel, iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen? Ik zet er nu maar de patch 1.1.3. op daar werken wel alle mods.

Alle hulp is welkom!!!
Maar dat onderschrift wil niet zeggen dat je mods niet werken. Dat wil gewoon zeggen, als er eventuele problemen zijn met het spel dan zou het aan de mods kunnen liggen. Anders gewoon alle mods eruit halen en dan 1 voor 1 terug zetten, dan weet je welke mods werken en welke niet.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
bokje75
Lid
Lid

Bericht door bokje75 »

Bedankt voor je antwoord, maar als ik de mods er in laat staan en ik ga verder met mijn profiel dat laad hij een stukje in en dan gaat het spel weer terug naar het menu. Heb alle auto's verkocht wat ik had dus daar kan het ook niet aan liggen. Snap er niks van.
Barry Butsers schreef:
bokje75 schreef:Ik blijf problemen houden als ik de laatste patch er op gezet heb, dus naar 2.5.1

Alle hulp is welkom!!!
Maar dat onderschrift wil niet zeggen dat je mods niet werken. Dat wil gewoon zeggen, als er eventuele problemen zijn met het spel dan zou het aan de mods kunnen liggen. Anders gewoon alle mods eruit halen en dan 1 voor 1 terug zetten, dan weet je welke mods werken en welke niet.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”