Je slechtste score ooit!

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
jztrucking
Lid
Lid

Re: Je slechtste score ooit!

Bericht door jztrucking »

Bij mij ook.

Ik vlieg achter een auto aan Amsterdam uit. ik ga rechtsaf daar heb je een heel klein invoeg strookje de auto en ik reden 60/70 komt niemand aan ik denk die rijdt wel door. laatste seconden gaat die auto vol in de ankers 3% schade.. ;(

Bratislava: Komt niks aan. auto's wachten netjes. ik sla linksaf de auto's die links staan beginnen ineens ook te rijden vol tegen mn trailer aan. ik kreeg geen boete maar wel 2% schade...

Conclusie: Ik krijg bijna alleen maar schade door het AI verkeer. hahha. ik begin er al aan te wennen. ik laat nu iedereen maar eerst voor voor het geval dat het weer zo raar gaat als.hierboven xd

Getypt vanaf mobiel.. dus misschien niet zo duidelijk. ;)
RudyFaasse
Lid
Lid

Bericht door RudyFaasse »

M'n ergste schade was 10% toen was ik in real veel bezig met m'n mobiel. Keek ff niet en ik reed plotseling door een stukje gat heen van de vangrail en was ik aan het spookrijden op de snelweg :p
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

RudyFaasse schreef:M'n ergste schade was 10% toen was ik in real veel bezig met m'n mobiel. Keek ff niet en ik reed plotseling door een stukje gat heen van de vangrail en was ik aan het spookrijden op de snelweg :p
Zit wel eens vakker op mn telefoon (de telefoons kunnen steeds meer), maar ik doe het vaak allen op rechte en rustige stukken.
WAT? ZWARTE KAT!
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

:oops: 36% en gekanteld :oops:
trailer was dan 12% hierdoor ook te laat :(

ging wat te snel de bocht in :shifty:
Corsair
Lid
Lid

Bericht door Corsair »

1x 12% gehad met de trailer kwam door dat er een aantal voertuigen er tegen aan gereden hadden.
krijn211
Lid
Lid

Bericht door krijn211 »

ik had laatst dik 30 procent ik heb die mod dat je geen begrenzer meer hebt toen kwam ik met een gangetje van 150 op een bocht af en toen ging m,n truck op z,n kant lag ik daar op de weg
gerben272
Lid
Lid

Bericht door gerben272 »

mijn hoogste was 48% toen ik ( in Nederland natuurlijk -____-) met 90 kantelde i die tunnel na zon stomme vrachtwagen die inhalde en ik kanlde tegn de wand. en dan telkens die moter die uitvalt :x zucht!
toothpaste
Lid
Lid

Bericht door toothpaste »

vindt juist goed dat de auto reageerd op de schades jammer is wel weer dat de schades niet visueel zijn
slechte score wat -136 xp points k was gekanteld en vet te laat (zat druk in gesprek met me vrouwke en reedt zo 200km kats de verkeerde kant uit)
de trailer nekte me uiteindelijk in de kosten en xp was 42% beschadicht
Never share a foxhole with anyone braver than yourself.
undifined1
Lid
Lid

Bericht door undifined1 »

Als je met een stuur rijdt, is het vaak nog wel te redden als je veel te snel een bocht ingaat, gewoon gas loslaten en flink tegensturen, dan valt je motor vaak even uit en je gaat op 2 wielen door de bocht, maar ik heb al heel vaak gehad dat ik hem nog net kon redden.
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

56 %, zat ook een x met mun mobiel en reed vol op de vangrail bij een afslag, iets van 28%. De rest van de rit heb ik niet meer zo nouw gekeken nog een paar x gebotst dus weer 2/3% erbij en nog een x gekanteld. Maar was is de demo dus kon niet veel kwaat
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”