ThePirateBay
- monkeysven
- Ere-Lid
Re: ThePirateBay
haha tom daar gaat je TPB, hopelijk gaat upc niet ook raar doen

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
UPC wil de site ook niet blokkeren 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- monkeysven
- Ere-Lid
Nog niet 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ach, het komt vast wel weer goed 
De Nederlander is al weer vrij gelaten

De Nederlander is al weer vrij gelaten

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- Harald1225
- Lid
Dan maken ze toch wel weer een nieuw domein aan had Isohunt ook gedaan
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
Er is mij ooit verteld door één van de zonen van een directeur van de UPC, dat de UPC zich er zeker niet zomaar bij neer zal gaan leggen gelukkig... Maarja als ze een rechtzaak verliezen, dan kunnen ze op een gegeven moment niks meer beginnen. Zelf download ik altijd via ThePirateBay.org en het is een supersite, ookal zijn er nog wel meer torrentsites natuurlijk... Maarja ik vind TPB toch wel het makkelijkste en het meest overzichtelijke.
PS: Volgens mij is het volgens de Nederlandse wet helemaal niet verboden om op websites over torrents te praten, zolang er maar geen links worden geplaatst. Ik ga het nog wel is een keer goed napluizen, want volgens mij zijn er gewoon geen regels tegen... Dus als dat klopt, zou je dus wel gewoon mogen praten over torrents op websites als TS.nl. Maar laten we in ieder geval maar wel er aan denken dat er geen spellen meer gemaakt kunnen worden, als iedereen alles gaat downloaden (ookal wordt dat wel gewoon door iedereen gedaan...) en wij willen natuurlijk ooit nog een Euro Truck Simulator 3 zien
PS: Volgens mij is het volgens de Nederlandse wet helemaal niet verboden om op websites over torrents te praten, zolang er maar geen links worden geplaatst. Ik ga het nog wel is een keer goed napluizen, want volgens mij zijn er gewoon geen regels tegen... Dus als dat klopt, zou je dus wel gewoon mogen praten over torrents op websites als TS.nl. Maar laten we in ieder geval maar wel er aan denken dat er geen spellen meer gemaakt kunnen worden, als iedereen alles gaat downloaden (ookal wordt dat wel gewoon door iedereen gedaan...) en wij willen natuurlijk ooit nog een Euro Truck Simulator 3 zien

ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan nog gewoon op tpb
en ik zit bij solcon
en ik zit bij solcon

Bij ziggo is die geblokkeerd. 

- monkeysven
- Ere-Lid
VolvoFH schreef:Bij ziggo is die geblokkeerd.