volvo weeda
Re: volvo weeda
Die zijn er wel en die zijn zeker wel te vinden, ik zal in iedere geval na overleg met Volvoduck de DAF plaatsen bij de downloads, ook zal ik eens in mijn eigen collectie kijken wat ik heb staan en kan plaatsen, wordt vervolgt dus
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ik heb een Volvo weeda gevond het is een 4x2.

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Sorry maar ik zie geen screen
Ik heb deze proberen te re-modden na het converteren uit GTS omdat er een zwarte plek blijft zitten boven de naam Weeda, zie screen 3:

Dus als er een goede modder is die weet hoe die zwarte plek verdwijnt? Nou graag want ik word er kinds van en ga maar pampers bestellen.
Ik heb deze proberen te re-modden na het converteren uit GTS omdat er een zwarte plek blijft zitten boven de naam Weeda, zie screen 3:

Dus als er een goede modder is die weet hoe die zwarte plek verdwijnt? Nou graag want ik word er kinds van en ga maar pampers bestellen.
Thanks man maar het kan beter vind ik, ik stoor me behoorlijk aan dat zwarte plekje op de voorkant wat niet weg te bijtelen is en wat ik ook niet netjes krijg zijn de lijntjes op de flanken tussnen de wielen, nee het had beter gekund vind ik
is er geen ander truck van weeda een andere volvo of scania??
Ik denk dat hier het probleem in het mappen zit, helaas kan ik dit niet anders had ik je dadelijk verder geholpen Freddy 

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Klopt maar ik weet niet hoe ik een afbeelding werkt krijg als hij van google van komt.Freddy J schreef:Sorry maar ik zie geen screen
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Pm de afbeelding maar ff dan maak ik hem wel zichtbaar

Dat is ook helemaal juist Nico en daarom heb je modders en skinnersNicootje schreef:Ik denk dat hier het probleem in het mappen zit, helaas kan ik dit niet anders had ik je dadelijk verder geholpen Freddy

en daarom hang ik dat hele modden lekker in de wilgen, of spoel het door de plee,
dus dan maar skinnen op bestaand materiaal als allles privé blijft toch?
En wat er door druppelt pakken we wel weer op vind ik,
Groeten,
Freddy