Oke zal ik dan maar zo aardig zijn om de oplossing te bieden heren(ondanks dat de meesten het misschien toch niet willen geloven haha) Wat gaat er mis bij de van dongen truck pack nou het volgende: De truck vraagt om een chassis maar kan die niet vinden kijk maar eens in je log bestand van eurotruck dan zul je zien dat er over een fout word gesproken met het chassis deze dus [ chasis_data: chasis.bdf}.
Wat kun je hier aan doen: Download of zoek een truck op (bakwagen is het meest voor de hand liggende) en zoek of je ook een mapje daarbij kunt vinden met de volgende inhoud => def\vehicle\chasis <= waar de volgende sii bestand in zit ==> chasisbdf.sii <== plaats deze bij de van Dongen pack in en kijk aan de pack werkt in 1x wel (dit bestandje zit overigens wel bij die paceijka in de buurt dus bijna goed lol)
Zo nou ik hoop dat het nu duidelijk is en kijk toch eens in je log bestand want je kan er zoveel info uit halen om fouten op te lossen.
Maar goed veel succes met deze wetenschap en sla je voordeel hier mee
So the problem is not wheels or interior the problem is only becaus there is no CHASISBDF.sii included with the truck if you get that right then it wil work i now that becaus if have solved this problem for someone already.
good luck whit this info
niet iedereen zal zo slim zijn al jij dan he!
zo reageren vind ik niet nodig hoor .
iedereen moet de kans krijgen om het te leren he cjib!!??
mvg pedro37
pedro37 schreef:niet iedereen zal zo slim zijn al jij dan he!
zo reageren vind ik niet nodig hoor .
iedereen moet de kans krijgen om het te leren he cjib!!??
mvg pedro37
Wees blij dat er iemand is die een antwoord geeft op het probleem.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim