zwart maken

Gesloten
tgx 18.680
Lid
Lid

Re: zwart maken

Bericht door tgx 18.680 »

zo he :roll:
ze willen je alleen maar aardig wezen en dan zeik je ze meteen weer af, een beetje jammer :shh: :roll:
ps: maar volgens mij kun je die truck ook niet skinnen, want hij is niet gemapt.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Nou kun je wel lekker bij de hand gaan doen, maar ik vraag me af of er hier mensen zijn die luie mensen zoals jou willen helpen... Iets zwart maken en een naam erop zetten dat is gewoon stap één bij het skinnen. Daar hoef je geen meester voor te zijn. Maar als jij geen zin hebt, of te lui bent om je er even lekker voor te gaan zitten, waarom zou een andere dan zijn handen uit de mouwen steken om je te helpen? Sorry, maar dit is geeneens een half uur werk, volg de handleiding en met problemen kun je altijd geholpen worden. Dus nou ff niet zo triest, en doe er zelf ook eens wat voor! Met 12 jarige leeftijd moet dit ook te doen zijn.

Of jij dit zinnig vind moet jezelf weten, maar ik geef gewoon mijn mening. Vraag geen dingen die je zelf kunt doen, en misschien bevalt het skinnen je, en groei je tot top skinner.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
rikie03
Lid
Lid

Bericht door rikie03 »

hier kan een slotje op is al gemaakt door v8-power-v8
Gesloten

Terug naar “Trucks”