Wat Wil je Later Worden?
Re: Wat Wil je Later Worden?
eerst chauffeur bij een bedrijf maar mijn droom is eigen rijder/transport bedrijf hebben.

er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Juist.
Ik heb op "ik weet het nog niet" gestemd.
Momenteel doe ik wel de 'opleiding' tot vrachtwagen chauffeur.
Ook wil ik wel erg graag rijden! Maar toch wil ik denk ik verder leren in de sector transport/logistiek.
Bijvoorbeeld planner, of manager opslag/overslag.
En misschien ooit een transport bedrijfje opstarten. (eigenrijder)
Maargoed, dan praat ik zover in de toekomst....
Ik heb op "ik weet het nog niet" gestemd.
Momenteel doe ik wel de 'opleiding' tot vrachtwagen chauffeur.
Ook wil ik wel erg graag rijden! Maar toch wil ik denk ik verder leren in de sector transport/logistiek.
Bijvoorbeeld planner, of manager opslag/overslag.
En misschien ooit een transport bedrijfje opstarten. (eigenrijder)
Maargoed, dan praat ik zover in de toekomst....

Het is maar net hoe je het financieel regelt.
Stel dat je elke maand 1000 euro winst maakt, en je verspild alle 1000 euro aan je huishouden/uitgaan/films/etc. dan verdien je inderdaad 2 weken niets.
Maar als je elke maand 100 euro opzij legt voor onvoorziene kosten (dus bijvoorbeeld een klapband) dan heb je er niet zo veel last van. Echter is het reserve potje wat minder
Stel dat je elke maand 1000 euro winst maakt, en je verspild alle 1000 euro aan je huishouden/uitgaan/films/etc. dan verdien je inderdaad 2 weken niets.
Maar als je elke maand 100 euro opzij legt voor onvoorziene kosten (dus bijvoorbeeld een klapband) dan heb je er niet zo veel last van. Echter is het reserve potje wat minder

ja of het is ook ... dat je lading word gestolen en het is nouw net medicijnen die uit belgie komen en naar madrid voor de veiling door die vervloekte piep mensen
Ik heb Donderdag (23 Juli) mijn ontslag gehad dus momenteel ben ik werkeloos.
Echter was ik al begonnen met het lessen voor de benodigde rijbewijzen om met een vrachtwagen te mogen rijden.
Mijn geluk is wel dat ik uitbetaald moet worden tot einde contractduur (5 Oktober), dus ik kan veel lessen en leren in die tijd.
Hopende dat ik dan vóór 5 oktober al zo'n mooi rose pasje heb zodat ik in ieder geval weer de transportwereld in kan.
Maar om een antwoord te geven op de peiling..
Eigen rijder lijkt me wel leuk maar dit brengt wel risico's met zich mee die je als rijder voor een baas niet hebt, vandaar dat ik (voorlopig) kies voor:
Chauffeur bij een bedrijf.
Echter was ik al begonnen met het lessen voor de benodigde rijbewijzen om met een vrachtwagen te mogen rijden.

Mijn geluk is wel dat ik uitbetaald moet worden tot einde contractduur (5 Oktober), dus ik kan veel lessen en leren in die tijd.
Hopende dat ik dan vóór 5 oktober al zo'n mooi rose pasje heb zodat ik in ieder geval weer de transportwereld in kan.

Maar om een antwoord te geven op de peiling..
Eigen rijder lijkt me wel leuk maar dit brengt wel risico's met zich mee die je als rijder voor een baas niet hebt, vandaar dat ik (voorlopig) kies voor:
Chauffeur bij een bedrijf.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
?
Laatst gewijzigd door mantgx op do 18 okt 2012, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben 18 en werk als vertegenwoordiger.
Mijn doel WAS inderdaad chauffeur te worden maar ik heb de droom opgegeven door het prijskaartje eraan. (check general talk)
Vandaar dat ik volgend jaar ga solliciteren bij "De Lijn".
Mijn doel WAS inderdaad chauffeur te worden maar ik heb de droom opgegeven door het prijskaartje eraan. (check general talk)
Vandaar dat ik volgend jaar ga solliciteren bij "De Lijn".
scheelt me niet zo veel maar met collega's lijkt me leuker
(maar wel altijd op de vrachtauto)

110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen