sneeuw?

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
berr
Lid
Lid

Re: sneeuw?

Bericht door berr »

Het is geen race game hoor, ik weet niet of je het weet? :roll:
Je mag toch maar 80, waarvoor zou je dan harder dan 100 moeten gaan?
En al helemaal niet met sneeuw. :roll:
Jupie
Lid
Lid

Bericht door Jupie »

nee, waarschijnlijk zit het in de wintermod zelf, kan je misschien de link geven van de wintermod kan ik even kijken of het diegene is die ik bedoel. ;)
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

kom op berr, lok het nou niet uit tot een ruzie, daar kom je niet verder mee ;)
ik snap best dat hij zich af vraagt waarom de trucks nu nog maar 90 a 100 gaan.
ik denk idd dat het aan de mod zelf ligt, zal wel express zijn vanwege dat in de sneeuw je toch niet veel harden kan.
Cix

Bericht door Cix »

Michael1234 schreef:kom op berr, lok het nou niet uit tot een ruzie, daar kom je niet verder mee ;)
ik snap best dat hij zich af vraagt waarom de trucks nu nog maar 90 a 100 gaan.
ik denk idd dat het aan de mod zelf ligt, zal wel express zijn vanwege dat in de sneeuw je toch niet veel harden kan.
Ik vind niet dat hij ruzie uitlokt. Eigenlijk snap ik zijn reactie het wel - het is een simulator game - geen race game!

Maarja, OT:

zoek is of er een mapje Vehicle - > Trucks inzit. zal vast en zeker een defenition file o.i.d. inzitten die je truck begrenst naar 90 - 100km/u
nick
Lid
Lid

Bericht door nick »

nee dat bedoel ik niet ik snap ook wel dat het geen race game is maar 80 kun je netzo goed lopen , je komt steeds te laat maar luister ,met de pijltjestoetsen kun je alleen maar vol gas geven dus hij gaat slippen en ook al rij je 30 zit je :) nog in de hoogste versnelling en hij draait heel veel toeren en hij kan wel harder als 90 maar dat lukt niet omdat hij zo slipt dat bedoel ik snap je het nu ??
nick
Lid
Lid

Bericht door nick »

PS ik heb helemaal geen zin in ruzie dus sorry beheerder cix maar ik vraag gewoon of iemand anders dat ook heeft . en ik weet ook wel dat het geen racegame is anders had ik wel need for speed gedaan
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

Ja, ik heb daar ook last van, ik ga nooit meestal harder dan 80 á 90 maar bij leipzig kan je lekker hard en dat mis ik nu wel een beetje. :cry: :cry: :cry:
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Jupie
Lid
Lid

Bericht door Jupie »

nick schreef:nee dat bedoel ik niet ik snap ook wel dat het geen race game is maar 80 kun je netzo goed lopen , je komt steeds te laat maar luister ,met de pijltjestoetsen kun je alleen maar vol gas geven dus hij gaat slippen en ook al rij je 30 zit je :) nog in de hoogste versnelling en hij draait heel veel toeren en hij kan wel harder als 90 maar dat lukt niet omdat hij zo slipt dat bedoel ik snap je het nu ??
gebruik je pijltjes toetsen of de muis om het stuur te bedienen?

als je met muis doet weet ik nou al dat je probleem zo opgelost is.
anders is er nog een mod bij downloads, maar dan moet je even zoeken.
nick
Lid
Lid

Bericht door nick »

ok maar heb nu een grip mod gevonden dus nu gaat het goed dus deze topic kan wel worden gesloten...
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

Oké
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”