spel sloom
Re: spel sloom
valt mij ook een beetje tegen,had hiervoor een nvidea 512 mb en die liep in ETS soepeler dan deze, in GTS loopt de game wel beter met de nieuwe kaart
Het heeft ook te maken met de game engine van SCS Software. Maar ze hebben beloofd dit te verbeteren in ETS2.
laten we het hopen Cix, t valt in die zin tegen dat je een hoop geld uitgeeft voor zo'n kaart en dat dan de prestatie's iets tegenvallen
Ik heb een Athlon X4 635 op 3.00GHZ
4GB geheugen
1GB HD5750
En nog heb ik af en toe een stotter...
Zal wel aan de game engine liggen, het is tenslotte ook een lowbudget spel...
4GB geheugen
1GB HD5750
En nog heb ik af en toe een stotter...
Zal wel aan de game engine liggen, het is tenslotte ook een lowbudget spel...
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat zel het dan wel zijn ja 
Maar zoals Cix al zei, dat wordt verbeterd in ETS2 en een gedeelte van de nieuwe engine kunnen we volgens mij best wel terugzien in Exterem Trucker 2
Die is (tenminste in mijn ogen wel) een stuk verbeterd.

Maar zoals Cix al zei, dat wordt verbeterd in ETS2 en een gedeelte van de nieuwe engine kunnen we volgens mij best wel terugzien in Exterem Trucker 2

Die is (tenminste in mijn ogen wel) een stuk verbeterd.

het is idd zo dat je er bij de ene map meer last van hebt als bij de andere, ik heb bv bij de mixmap 5 minder last als bij de nieuwe die Pieter geplaatst heeft
- potsiestyle
- Lid
Dit heb ik ook jah, maar die nieuwe map van Pieter heeft veel meer detail. Alleen het viel mij op, dat zijn steden er exact hetzelfde uit zien als in de MMM5, alleen wat meer details....jojo schreef:het is idd zo dat je er bij de ene map meer last van hebt als bij de andere, ik heb bv bij de mixmap 5 minder last als bij de nieuwe die Pieter geplaatst heeft
ja maar juist die details maken de map leuk
- Scaniaboyy8
- Lid
En groot (zwaar voor je pc).

Nee, ik draai ETS goed op Windows 7. Dit zal toch wel echt aan je PC specificaties liggen.potsiestyle schreef:kan het ook zijn dat ets niet goed draait omdat ie niet voor windows 7 is gemaakt

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!