Zoals je in bovenstaand kan lezen werkt Q music ook.Michael1234 schreef:skyradio als het goed is wel. qmusic werkt niet.
Radio in GTS
Re: Radio in GTS
-
- Lid
werk q daar ook.Volvo6x2 schreef:Jupie schreef:weet iemand hoe je zo'n radiozender in ATS krijgt?
mij lukt het niet.
wil er graag een van Q-Music en skyradio.
Heb net een mod gemaakt en bij downloads aangeboden waar 12 zenders inzitten waaronder die 2 die je noemt.
want een vriend van me probeerde dat ook en die lukte dat niet.
ik zei dus dat ie niet werkte zoals ik dus eerder dit bericht zei.Zoals je in bovenstaand kan lezen werkt Q music ook.michael1234 schreef: skyradio als het goed is wel. qmusic werkt niet.
Klopt maar ik heb Q music wel werkend dus alle 12 die je ziet in de screen werken.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
De Dowload werkt nietVolvo6x2 schreef: Heb net een mod gemaakt en bij downloads aangeboden waar 12 zenders inzitten.
Link: http://www.megaupload.com/?d=76DSCPKY

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Link werkt idd wel.
Alleen is het wel eens druk bij megaupload en moet je het later nog eens proberen.
Je zult hem met de link hierboven moeten downloaden want Monkey heeft de link bij de downloads verwijdert omdat hij ook dacht dat de link niet werkte maar er staat duidelijk dat hij tijdelijk niet beschikbaar is.
Ps Monkey, als je een kerel bent maak je even melding van je fout en verwijs dan naar deze link of laat een van de beheerders de link terug plaatsen.
Maar dat is mijn idee erover hoor.
Alleen is het wel eens druk bij megaupload en moet je het later nog eens proberen.
Je zult hem met de link hierboven moeten downloaden want Monkey heeft de link bij de downloads verwijdert omdat hij ook dacht dat de link niet werkte maar er staat duidelijk dat hij tijdelijk niet beschikbaar is.
Ps Monkey, als je een kerel bent maak je even melding van je fout en verwijs dan naar deze link of laat een van de beheerders de link terug plaatsen.
Maar dat is mijn idee erover hoor.
Laatst gewijzigd door Volvo6x2 op di 21 sep 2010, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
is er ook een radio voor GTS, want deze werkt er namelijk niet in 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
-
- Lid
radio in GTS is er nog niet.. dat komt met de patch 1.32 mee.
dus maar hopen dat die patch snel word gereleased
dus maar hopen dat die patch snel word gereleased
-
- Lid