ik ben toenet ook bezig geweest met een trailer te maken via deze uitleg, en dit alles ging goed tot ik de geskinde trailer terug moest zetten van Paint naar DXTBmp, dan krijg ik namelijk weer gewoon de originele Transinet-trailer in plaats van mijn geskinde.
ik heb gewoon alles volgens de uitleg gedaan en toch lukt het mij niet om deze in DXTBmp te krijgen, en als hij daar niet inkomt kan ik m ook niet opslaan in GTS.
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen?!
een trailer leren maken
- TruckerThijs94
- Lid
Re: een trailer leren maken
Liever 6 klappen dan 8 plofjes!!!
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
@7 Daf 105:
Rechtsklik op de base.scs en dan openen met en programma kiezen> Winrar
@TruckerThijs94:
Kies je bij paint wel opslaan en niet verwerpen of iets dergelijks?
En doe je wel reload after edit?
Rechtsklik op de base.scs en dan openen met en programma kiezen> Winrar
@TruckerThijs94:
Kies je bij paint wel opslaan en niet verwerpen of iets dergelijks?
En doe je wel reload after edit?

ik snap 21 niet ik doe rechtermuyisknop op de vehicle map en er staat niet bij add to archief?
hellp me aub
hellp me aub
love = football
@TruckerThijs94:
Je kunt ook paint.net proberen dan hoef je ook niet met dxtbmp tewerken want dat gaat heel vaak mis bij nieuwelingen
Ik gebruik zelf paint.net en ben nu bezig om met adobe illustrator en fotoshop mooiere skins temaken Privé skin's dus ook geen screen's
er zijn genoeg voorbeelden die ik heb gepost in screenshot's dus kijk daar maar als je wat werk van mij wil zien.
en als je nu eerst links en dan rechter muisknop doet dan soms selecteer je nog niet met rechts dan moet je eerst even aan sturen met links en daarna gewoon het verhaal met rechts doen
Succes voor allen van jullie
Je kunt ook paint.net proberen dan hoef je ook niet met dxtbmp tewerken want dat gaat heel vaak mis bij nieuwelingen
Ik gebruik zelf paint.net en ben nu bezig om met adobe illustrator en fotoshop mooiere skins temaken Privé skin's dus ook geen screen's
er zijn genoeg voorbeelden die ik heb gepost in screenshot's dus kijk daar maar als je wat werk van mij wil zien.
en als je nu eerst links en dan rechter muisknop doet dan soms selecteer je nog niet met rechts dan moet je eerst even aan sturen met links en daarna gewoon het verhaal met rechts doen
Succes voor allen van jullie
- TruckerThijs94
- Lid
@willem123456:
ik heb m gewoon opgeslagen in paint ja.
en nou heb ik daarnet de trailer eerst opgeslagen in paint, daarna m naar DXTBmp gesleept en toen kwam hij daar wel in. daarna heb ik Reload/After edit gedrukt en bleef ie ook gewoon in DXTBmp. daarna heb ik opgeslagen in DXTBmp. vervolgens tegevoegd aan archief in Mijn Documenten/German Truck Simulator als vanwijk.scs en daarna in Mijn Documenten/German Truck Simulator/mod gezet, precies volgens de regels zegmaar. maar het blijft gewoon een Transinet-trailer, wat ik ook doe of probeer.
@CJIB:
wat is dat paint.net? moet je dat downloaden of staat dat standaard op de pc?
ik heb m gewoon opgeslagen in paint ja.
en nou heb ik daarnet de trailer eerst opgeslagen in paint, daarna m naar DXTBmp gesleept en toen kwam hij daar wel in. daarna heb ik Reload/After edit gedrukt en bleef ie ook gewoon in DXTBmp. daarna heb ik opgeslagen in DXTBmp. vervolgens tegevoegd aan archief in Mijn Documenten/German Truck Simulator als vanwijk.scs en daarna in Mijn Documenten/German Truck Simulator/mod gezet, precies volgens de regels zegmaar. maar het blijft gewoon een Transinet-trailer, wat ik ook doe of probeer.
@CJIB:
ik snap er niks meer van en hij doet het niet
het lukt voor geen meter.
ik kom niet verder dan stap 21 want als ik op me rechtermuisknop klik dan staat er niet ' add to archieve '
dus ik kom niet verder:S
heeft iemand een beter plan ofzo?

het lukt voor geen meter.
ik kom niet verder dan stap 21 want als ik op me rechtermuisknop klik dan staat er niet ' add to archieve '
dus ik kom niet verder:S
heeft iemand een beter plan ofzo?
love = football
- TruckerThijs94
- Lid
@ 7 daf 105:
er staat ook niet Add to archieve, er staat als je nederlandse versie hebt ''toevoegen aan archief''.
en zoals CJIB ook al zei: als ie t niet doet moet je het bestand eerst 1 keer met de linkermuisknop aantikken, en daarna met rechts, anders wordt het bestand niet geselecteerd. als je dan met rechts hebt aangetikt komt er een rijtje te staan, en daar ergens tussen staat of 'add to archieve', of 'toevoegen aan archief'
Succes!!
er staat ook niet Add to archieve, er staat als je nederlandse versie hebt ''toevoegen aan archief''.
en zoals CJIB ook al zei: als ie t niet doet moet je het bestand eerst 1 keer met de linkermuisknop aantikken, en daarna met rechts, anders wordt het bestand niet geselecteerd. als je dan met rechts hebt aangetikt komt er een rijtje te staan, en daar ergens tussen staat of 'add to archieve', of 'toevoegen aan archief'
Succes!!

paint.net moet je downloaden ja en die kun je vervolgens ook nederlands instellen wel zo makkelijk als je nog maar net begint met skinnen google maar kom je vanzelf wel tegen succesTruckerThijs94 schreef: @CJIB:
- TruckerThijs94
- Lid
@ CJIB:
en werkt dat anders, dat paint.net?
zoja, wat is er anders?
en werkt dat anders, dat paint.net?
zoja, wat is er anders?
oh oke
dus eerst links en dan rechts klikke.