ik haal hem idd trug in dxtbmp en dat met die formaten kon het wel zijn.
probeer nog wel een keer,trouwens,kun je ook een originele trailer uit het spel skinnen zoals die van eurogoodies?
mijn trailer komt er raar uit te zien
Re: mijn trailer komt er raar uit te zien
rijden in een volvo is ons levensmotto.
met een tv in onze volvo,kijken wij s,avonds altijd p*rn*
met een tv in onze volvo,kijken wij s,avonds altijd p*rn*
Ja dat kan moet je de juiste opzoeken skinnen en in scs plaatsen.
En wat het Skinnen aan gaat ik heb nog nooit met dxtbmp gewerkt omdat die niet op mijn pc kon firewall blocked dus gebruik ik altijd paint.net en photoshop
paint.net is gratis en daar heb je dxtbmp niet bij nodig + hij is in testellen als nederlands dus makkelijker in gebruik zeker als je net begint is maar een tip hoor.
wat in en uitpakken aan gaat met winrar ik pak de volledige map uit en na bewerking de volledige mapjes weer in als scs werkt uitsteken en heb er nooit problemen mee.
Maar goed ieder zijn eigen manier om het klusje te klaren succes
En wat het Skinnen aan gaat ik heb nog nooit met dxtbmp gewerkt omdat die niet op mijn pc kon firewall blocked dus gebruik ik altijd paint.net en photoshop
paint.net is gratis en daar heb je dxtbmp niet bij nodig + hij is in testellen als nederlands dus makkelijker in gebruik zeker als je net begint is maar een tip hoor.
wat in en uitpakken aan gaat met winrar ik pak de volledige map uit en na bewerking de volledige mapjes weer in als scs werkt uitsteken en heb er nooit problemen mee.
Maar goed ieder zijn eigen manier om het klusje te klaren succes
Het is ook niet zo vreemd dat je trailer er zo uit komt te zien.
Je probeert een standaard skin van het spel op een gedownloade trailer te plakken,
als je de trailer goed wil hebben moet je een skin template hebben die bij de trailer
zit die je gedownload hebt.
Als je deze template wild gebruiken zul je de trailer opnieuw moeten mappen.
Je probeert een standaard skin van het spel op een gedownloade trailer te plakken,
als je de trailer goed wil hebben moet je een skin template hebben die bij de trailer
zit die je gedownload hebt.
Als je deze template wild gebruiken zul je de trailer opnieuw moeten mappen.
misschien heb je die trailer gedownload en misschien geskint mar moet je die cooler van news mod nog hebben