Bryan,
Je de mods verwijderen vóórdat je je spel deinstalleert. Als je dit gedaan hebt kun je hem opnieuw installeren naar 1.1.1 Doe hem daarna installeren naar 1.2.5.1. Dit kun je proberen en anders zou ik het ook niet weten. welke melding krijg je als je hem nu osptart met 1.2.5.1?
Als nog problemen patch 2.5.1
-
- Lid
Re: Als nog problemen patch 2.5.1
Ik heb 2.5.1 ook geinstalleerd en kan het spel niet spelen met de mods de ik er in heb staan. Heb de mods er uit gegooit en dan doet hij het wel.
Ik ga ETS2 deinstalleren en dan patchen naar 1.1.3., dan werken de mods wel gewoon. Wel heel vervelend dat het niet werkt met 2.5.1 maar dat zal wel weer goed komen
Ik ga ETS2 deinstalleren en dan patchen naar 1.1.3., dan werken de mods wel gewoon. Wel heel vervelend dat het niet werkt met 2.5.1 maar dat zal wel weer goed komen
Het is nu wel geluktronaldjuh92 schreef:Bryan,
Je de mods verwijderen vóórdat je je spel deinstalleert. Als je dit gedaan hebt kun je hem opnieuw installeren naar 1.1.1 Doe hem daarna installeren naar 1.2.5.1. Dit kun je proberen en anders zou ik het ook niet weten. welke melding krijg je als je hem nu osptart met 1.2.5.1?

Hij pakt mijn key niet meer O.o
Jij stoute ali illegalie! Koop ETS2 maar is gauw!dannyrp schreef:Hij pakt mijn key niet meer O.o
hij is al besteld
ff w8e

-
- Lid
Hahahahah geniaal! ;p

Niet klagen dat ie het niet meer doet dan :p
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...