Boete voor niet slapen

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
FJBungy
Lid
Lid

Re: Boete voor niet slapen

Bericht door FJBungy »

Bart schreef:Hoe hoog is die boete eigenlijk? Ik heb er eigenlijk lak aan die prentjes van 100 of 150... Een aanrijding ofzo gaat dan wel weer iets te ver :D

Daarom save ik ook elk speluur, kun je gewoon een stukje terug herbeginnen zonder boete/schade.
Wil ook wel weten hoe hoog die boete is :)

PS: Hoe lang doe je er over dan om level omhoog te gaan als je om spel uur opslaat? Als je ongeluk krijgt kost het je maar 400 of 500. Das niks, liever dat dan zelfde stuk opnieuw rijden met zelfde spul ;)

Int echt kun je ook niet terug draaien he om boete geld te besparen :lol:
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Het is niet zo dat ik elk half uur ergens op knal, maar ik heb het er wel voor over om een paar minuutjes extra te rijden als ikduizenden euros schade kan verhelpen ;)

Zo lang duurt het niet, een speluur duurt ongeveer 4 minuten
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Richard980
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard980 »

Was telaat met een screenshot maken, dus weet de boete niet. Maar net beter plannen kom je ook een stuk veder.
WAT? ZWARTE KAT!
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

Had gister een ritje waar ik ook had moeten slapen maar heb goed doorgereden (zonder begrenser wel te verstaan).
Stukken waar niet gecontroleerd werd op snelweg gewoon +130 gereden met een DAF en een trailer vol shit.. ehm... mest.
officieel had de rit bijna 12 uur moeten duren maar heb em in net over de 8 gereden :).
Het inparkeren was wel lastig tijdens het half inslapen maar dan had ik de stad niet nog eerst moeten verkennen... tja, keuzes :)
undifined1
Lid
Lid

Bericht door undifined1 »

Ik rijd meestal mijn vrachtjes naar de bestemming, en als ik dan nog tijd over heb rijd ik nog een vrachtje en dan slaap ik wel bij de bestemming in de buurt (er is bijn altijd wel een servicepunt in de buurt) Maar ik doe ook nooit echt lange ritten (mag ik nog niet)
undifined1
Lid
Lid

sorry dubbelpost
undifined1
Lid
Lid

FJBungy schreef:
Bart schreef:Hoe hoog is die boete eigenlijk? Ik heb er eigenlijk lak aan die prentjes van 100 of 150... Een aanrijding ofzo gaat dan wel weer iets te ver :D

Daarom save ik ook elk speluur, kun je gewoon een stukje terug herbeginnen zonder boete/schade.
Wil ook wel weten hoe hoog die boete is :)

PS: Hoe lang doe je er over dan om level omhoog te gaan als je om spel uur opslaat? Als je ongeluk krijgt kost het je maar 400 of 500. Das niks, liever dat dan zelfde stuk opnieuw rijden met zelfde spul ;)

Int echt kun je ook niet terug draaien he om boete geld te besparen :lol:
soms is de prijs wat hoger dan 500 :D Ik lette een kee niet goed op en reed in engeland aan de verkeerde kant van de weg met 90, bam meteen 35 procent ofzo en 30000 schade :crazy:
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door sebasss »

Snelheidsboete is helemaal erg voor 6 km/h te hard flits dat ding me €550,- in real kost dat nooit zoveel denk dan meer aan €48,-
Nog leuker deze prijs voor snelheidsovertreding bestaat niet eens want 50>km/h te hard en voila rijbewijs weg en een strafzaak.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

sebasss schreef:Snelheidsboete is helemaal erg voor 6 km/h te hard flits dat ding me €550,- in real kost dat nooit zoveel denk dan meer aan €48,-
Nog leuker deze prijs voor snelheidsovertreding bestaat niet eens want 50>km/h te hard en voila rijbewijs weg en een strafzaak.
Volgensmij is het hier ongeveer 7 euro per kilometer (als ik mijn eigen boetes een beetje terugreken :D )
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

Bart schreef:
sebasss schreef:Snelheidsboete is helemaal erg voor 6 km/h te hard flits dat ding me €550,- in real kost dat nooit zoveel denk dan meer aan €48,-
Volgensmij is het hier ongeveer 7 euro per kilometer (als ik mijn eigen boetes een beetje terugreken :D )
Dat ligt ook aan waar je rijdt. Snelweg en 80km/h en 100km/h weg is goedkooper dan bebouwdekom en 30 zone is weer duurder.

Heb geen ervaring met boetes, maar werk best vaak met politie.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”