Dat dacht ik ook en op mijn stuur (logitech dfgt) heb ik geprobeerd die d-pad schakelaar in te stellen maar op een of andere manier werkt dat niet (kan ze instellen in menu en zie dat ze daar ook werken maar ingame reageert er niets)Noodleguitar schreef:Wat ik handig vind is om links, rechts, omhoog en beneden kijken in te stellen (ik heb ze op de D-pad van mijn stuur gezet) en dan nog een extra knop te stellen voor naar voren kijken (standaard numpad 5). Dan kun je bijvoorbeeld vrij rond kijken in je spiegels en als dan de bocht voorbij is, gebruik je die extra knop en kijk je meteen weer vooruit.
Links of Rechts kijken bij kruising
Re: Links of Rechts kijken bij kruising
Ik speel met toetsenbord, en rij met mijn rechtse hand. Omdat ik het lastig vond om met mijn linkerhand naar het num-gedeelte te gaan of knipperlichten te gebruiken heb ik die dingen allemaal naar de linkerkant van het toetsenbord gemapt...
A=links kijken
D=rechts kijken
S=vooruit kijken
W=midden van het dashboard (voor dodehoekspiegel)
Z/X=knipperlichten
A=links kijken
D=rechts kijken
S=vooruit kijken
W=midden van het dashboard (voor dodehoekspiegel)
Z/X=knipperlichten
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd en allerlei knoppen combinaties maar gewoon op een kruising naar links of rechts kijken werkt helemaal niet bij mij ?
Als ik op een kruising sta zonder stoplicht en wil kijken of er verkeer van links of rechts aankomt kan ik wel knoppen daarvoor toewijzen in het toetsenbord menu maar in de game werkt het totaal niet iemand een idee ?
Als ik op een kruising sta zonder stoplicht en wil kijken of er verkeer van links of rechts aankomt kan ik wel knoppen daarvoor toewijzen in het toetsenbord menu maar in de game werkt het totaal niet iemand een idee ?
Werkt je toetsenbord wel dan?
Ik heb er geen probleem mee..
Ik heb er geen probleem mee..
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Heb je iets in de trant van TrackIR of Facetracking gebruikt? In dat geval even het spel opnieuw installeren(hoeft niet je profiel en dergelijke te verwijderen) dan zou het weer moeten werken. Anders kun je ook je muis gebruikenjhonno schreef:Ik heb werkelijk van alles geprobeerd en allerlei knoppen combinaties maar gewoon op een kruising naar links of rechts kijken werkt helemaal niet bij mij ?

Calzone schreef:Heb je iets in de trant van TrackIR of Facetracking gebruikt? In dat geval even het spel opnieuw installeren(hoeft niet je profiel en dergelijke te verwijderen) dan zou het weer moeten werken. Anders kun je ook je muis gebruikenjhonno schreef:Ik heb werkelijk van alles geprobeerd en allerlei knoppen combinaties maar gewoon op een kruising naar links of rechts kijken werkt helemaal niet bij mij ?
Geen trackir of face tracking en muis werkt ook niet trouwens
stuurwiel = logitech dfgt
pedals = clubsport elite
op geen enkele manier reageert het spel op ook maar 1 toets om naar links of rechts te kijken
heb diverse andere knoppen op het stuur ingesteld en die werken allemaal goed
het is behoorlijk irritant omdat ik gewoon geen verkeer zie aankomen op deze manier
had een legale demo (geen links en rechts kijken ook) gisteren spel gekocht en opnieuw geinstalleerd en ook nu werkt het niet
ik zal er eens een email aan wagen wie weet zit er ergens een bug
Denk dat het komt door je stuur en je pedalen. Mischien je stuur opnieuw configureren.. 

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Gebruik zelf gewoon toetsenbord en doe het vaak met 7 en 9 en als ik het niet goed zie met 4 en 6 en met 5 weer terug naar bestuurders zicht de cijfers rechts van je toetsenbord gebruik ook wel is de muis.
- Gunslinger
- Lid
inderdaad, ik gebruik ook 4 en 6 op het numeriek tb, en dat dan geprogrameerd op mijn stuurtje, werkt prima
Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.
Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

Moet een genot zijn dat dat werktGunslinger schreef:inderdaad, ik gebruik ook 4 en 6 op het numeriek tb, en dat dan geprogrameerd op mijn stuurtje, werkt prima