geen bug maar een verbetering

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
jztrucking
Lid
Lid

Re: geen bug maar een verbetering

Bericht door jztrucking »

lenny.d schreef:sorry hoor jongens,maar we leven niet meer in de jaren 80,we leven in 2012 waar we stuur bekrachting hebben dus hoe bedoel je met realistisch.???

heb je ooit in een vrachtwagen gereden? Stuurbekrachtiging is dat je stuur ligter draait etc..
Pieter

Bericht door Pieter »

lenny.d schreef:sorry hoor jongens,maar we leven niet meer in de jaren 80,we leven in 2012 waar we stuur bekrachting hebben dus hoe bedoel je met realistisch.???
Het is ook niet de bedoeling dat je gaat racen in het spel hè :mrgreen: Als je gewoon rustig rijdt (zoals het hoort, maar helaas maar weinigen dat doen) dan rijdt het op die manier prima ;)
jztrucking
Lid
Lid

Inderdaad ik heb geen problemen met sturen met toetsenbord ik rij ook altijd rustig, alleen één ding is wel irritant als je hoog op moet halen en het stuur helemaal naar rechts (bijv.) moet gooien dan gaat hij iets te langzaam terug dat is het enige voor de rest echt alleen maar verbetering :D
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

jztrucking schreef:Inderdaad ik heb geen problemen met sturen met toetsenbord ik rij ook altijd rustig, alleen één ding is wel irritant als je hoog op moet halen en het stuur helemaal naar rechts (bijv.) moet gooien dan gaat hij iets te langzaam terug dat is het enige voor de rest echt alleen maar verbetering :D
Dat kun je ook aanpassen :) in instellingen voor sturen. dat stuur sneller reageert, dan stuurt die wat sneller :)
jztrucking
Lid
Lid

klopt. maar dan vind ik hem te snel als je op de snelweg rijdt... :S
Dannyboy1861995
Lid
Lid

Bericht door Dannyboy1861995 »

Ook altijd wat te zeuren of niet? :P
Koop gwn een 15euro stuur en het werkt al super veel beter.
Ik heb tijdelijk ook zo een goed koop ding totdat ik geld heb voor G27.
Hella Holla Baby Cola!
jztrucking
Lid
Lid

ik heb een G27 gehad. Ding werkte niet geen goede centreerveer ;) dus nu maar weer toetsenbord. ;p
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

jztrucking schreef:ik heb een G27 gehad. Ding werkte niet geen goede centreerveer ;) dus nu maar weer toetsenbord. ;p
Ff Logitech mailen, als je garantie hebt krijg je een nieuwe en als je geen garantie hebt zullen ze ook een mooi aanbod doen, misschien zelfs alsnog een gratis nieuwe ;) Ik zelf speel nu ook al op m'n tweede G27, van de eerste waren de pedalen al binnen een jaar kapot. Zonder moeite een nieuwe gekregen, eerste weer verkocht voor 140 euro, die ik zelf al nieuwe voor 180 euro had omdat m'n Logitech DFP kapot was :mrgreen:
jztrucking
Lid
Lid

Hahaha ik kreeg mijn geld 100% terug. geen slechte zaak :)
fcvd
Lid
Lid

Bericht door fcvd »

Het stuur vind ik goed in ets1 werd je gek van het stuur nu kun je rustig en netjes realischtische bochten nemen hele vooruit gang
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”