3 uur is ook een max.
Dus 4000km, 10 vrachten of 3 uur en dan mag je betalen.
Demo
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Demo
of je opent weer een nieuwe account dingetje en dan kun je weer opnieuw even spelen
ether piraten aan de macht
het spel werkt helemaal niet ik heb de demo en het is echt niks mijn pc kan het spel niet aan alles is heel blokkerig en hij hapert heel erg er is geen spelen aan ik heb de resolutie hoger gezet waardoor alles niet meer zo blokkerig is maar dan kan je helemaal niet meer rijden kan iemand mij helpen?of moet ik gewoon een andere computer hebben voor dit spel?
Als je de resolutie hoger zet wordt het voor je PC alleen maar zwaarder. Verder kan ik je enkel teleurstellen. Het wordt tijd voor een nieuwe computer Nick, incl. een goeie videokaart.nick schreef:het spel werkt helemaal niet ik heb de demo en het is echt niks mijn pc kan het spel niet aan alles is heel blokkerig en hij hapert heel erg er is geen spelen aan ik heb de resolutie hoger gezet waardoor alles niet meer zo blokkerig is maar dan kan je helemaal niet meer rijden kan iemand mij helpen?of moet ik gewoon een andere computer hebben voor dit spel?
Ik neem aan dat ik best wel een link hier kan plaatsen naar best buy handleidingen;
http://nl.hardware.info/pcadvies
http://www.bouweenpc.nl/beste-koop
Het is aan jou om te kijken wat jij (of je ouders) te besteden hebben, maar helaas voor een goede PC voor ETS2 ben je al gauw 1,000 euro kwijt.
ik heb alles op hoog staan en dan hapert die heel soms maar ik heb een laptop en die doet het voor de rest perfect maar hij koste lang geen 1,000 euro ik heb de ASUS K53Z maar ik weet niet of die helemaal goed is voor ETS2 want op ultra hapert die wel wat meer
Cix dat is niet helemaal waar,ik speel met mijn eigen laptop van nieuw €650 ets 2 op ultra en nog meer games bijv gta IV op het hoogste.
Zonder lag of problemen
Zonder lag of problemen

ah balen man echt jammer ik heb ook een asus computer ik kan hem misschien resetten zodat alle onnodige dingenn eraf gaan maar ik ga niet alleen voor ets 2 +-1000 euro uitgeven aan een pc ik vindt dat te gek helaas geen ets 2 kunnen spelen. maar bedankt voor de informatie
Ik vind de demo wel erg slecht... Slechte graphics e.d., maar dat zal in de volledige versie wel beter zijn. Alleen het sturen gaat heel vreemd. De demo is heel gevoelig op stuurreacties, dat had ik met de demo van STDS ook.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Bij ETS1 en GTS werkt alles prima. Het betreft een Speedlink Carbon GT Racing Wheel.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Bij ETS1 en GTS werkt alles prima. Het betreft een Speedlink Carbon GT Racing Wheel.