nein man
was ook in save geloof ik
BDF met vaste dolly gezocht
- Harald1225
- Lid
Re: BDF met vaste dolly gezocht
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
Klopt helemaal heeft een save game maar de trailer heb ik wel nodig voor mijn volgende project, hartelijk dank voor de link!harie04 schreef:nein man
was ook in save geloof ik
En gewoon nee man, we zijn immers in Ndereland

- daftruck
- Lid
- Contacteer:
niet dat ik kan modden hoor maar
volgens heb je ook trailers met een vaste dolly en dan gewoon een daf bdf heb je ook een bdf
ps als je een daf+dolly of trailer+dolly zou ik die dan ook mogen hebben??
volgens heb je ook trailers met een vaste dolly en dan gewoon een daf bdf heb je ook een bdf
ps als je een daf+dolly of trailer+dolly zou ik die dan ook mogen hebben??

a JUMBO supermarkten driver
ACTIE IN DE TRANSPORT
Trailers met vaste dolly? Die ken ik niet aar ik weet en heb 2 scania's met 1 vaste dolly en weet dat er meerdere trucks met vaste dolly bestaan, maar ja die zijn privé dus daar kom je niet aan
- daftruck
- Lid
- Contacteer:
kijk maar us http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... an+tga+lzv
en lees dan dit stukje : Aanvullende informatie: De dolly van de LZV aanhanger stuurt niet mee.
Deze combinatie rijdt en stuurt dus als een gewone motorwagen met aanhanger (zonder dolly).
en lees dan dit stukje : Aanvullende informatie: De dolly van de LZV aanhanger stuurt niet mee.
Deze combinatie rijdt en stuurt dus als een gewone motorwagen met aanhanger (zonder dolly).

ACTIE IN DE TRANSPORT
- daftruck
- Lid
- Contacteer:
als je wilt skin ik ok nog voor je

ACTIE IN DE TRANSPORT
Ja dat klopt maar geen werkende link, net als de dubbele reefer met MAN ook geen werkende link
En thanks maar skinnen kan ik zelf ook
En thanks maar skinnen kan ik zelf ook
Die MAN met dubbele Reefer heb ik inmiddels gevonden, maar zoals Phantom al schreef is het geen succes dat ding.
Wel he b ik de volgende vraag: Wie kan en wil aan de onderstaande BDF-fen voor mij een vaste dolly maken zoals bij de Pepsicombo? En als dat kan bij deze, mogen ze van mij bij de downloads komen, zodat we er allemaal wat aan hebben:
1. Scania Ristimaa:

2. DAF XF105 made by The Trucker, converted by Freddy Jimmink for ETS:

3. Volvo Green Viking by SAX, Thanks for giving me :

4. Volvo TEULF made by Unknown converted by Freddy Jimmink for ETS:

Voor alle trucks dus een vaste dolly zoals de Pepsi scania, en bij de TEULF mag dat irritante zwaailicht en die irritante knipper/kerstboom verlichting eraf.
Het is veel gevraagd en dat realiseer ik me terdege, maar ik zeg er bij het is geen aangenomen werk en mag wat mij betreft best lang duren,
En ook zag ik er met nadruk en nogmaals bij, als het gelukt zou zijn kunnen ze direct door naar de downloads, zodat IEDEREEN er gebruik van kan maken
Alvast mijn oprecht hartelijke dank,
Groeten,
Freddy Jimmink
Wel he b ik de volgende vraag: Wie kan en wil aan de onderstaande BDF-fen voor mij een vaste dolly maken zoals bij de Pepsicombo? En als dat kan bij deze, mogen ze van mij bij de downloads komen, zodat we er allemaal wat aan hebben:
1. Scania Ristimaa:

2. DAF XF105 made by The Trucker, converted by Freddy Jimmink for ETS:

3. Volvo Green Viking by SAX, Thanks for giving me :

4. Volvo TEULF made by Unknown converted by Freddy Jimmink for ETS:

Voor alle trucks dus een vaste dolly zoals de Pepsi scania, en bij de TEULF mag dat irritante zwaailicht en die irritante knipper/kerstboom verlichting eraf.
Het is veel gevraagd en dat realiseer ik me terdege, maar ik zeg er bij het is geen aangenomen werk en mag wat mij betreft best lang duren,
En ook zag ik er met nadruk en nogmaals bij, als het gelukt zou zijn kunnen ze direct door naar de downloads, zodat IEDEREEN er gebruik van kan maken
Alvast mijn oprecht hartelijke dank,
Groeten,
Freddy Jimmink
Op mijn vaag keeg ik een ractie in mijn blog, dus lees daar verder aub? Heb dank
Hier mag een slotje op heren, Iedereen die mee heeft gedacht en adviesen en raad hebben gegeven, mijn oprecjt hartelijke dank daar voor.
Groeten,
Freddy
Groeten,
Freddy