okay ik heb hem idd geskint maar probleem deze auto is in om loopt en alleen prive versterkt. via ben ik er ook aan gekommen
daar om is het niet aan mijn om die auto verder te verstrekken sorry .maar dit kan alleen de maker van de auto doen.
Inderdaad Martin daar heb je gelijk in en ook alle respect daarvoor, maar wat ik niet snap, wil snappen of kan snapeen, aan U te oordelen:
Het zou voor een modder een hele eer zijn om zijn wagen te laten skinnen en dan samen met de skinner de wagen uit te geven, beveiligt desnoods!
Ik weet dat het kan maar ben er nog niet achter hoe je een wagen kan beveiligen, hij zal wel gekraakt kunnen worden maar dan houd het op lijkt me
Ook snap ik niet echt waarom modders soms zo afstandelijk doen naar skinners, zijn wij minder? ook wij steken heel wat uren in het skinnen en mooi skinnen bedoel ik dan ook
Er zijn mensen die het modden niet echt onder de knie krijgen of het principe modden niet snappen, daar tegenover staat dat modders niet altijd goede skinners zijn dus lijkt me een samenwerking en respect wel een aardige wens voor 2012
Mocht men behoefte hebben om deze discussie voort te zetten doe dat dan aub in mijn pm niet hier, dank U
Maar okay ik ben mijn ei kwijt en ga gewoon weer terug naar het onderwerp: Wat ik al schreef ik ben bang dat hij er niet komt, tenzij je hem zelf maakt of een van de privateers moet hem vrij geven
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Nou om eerlijk te zijn denk ik dat niet, temeer omdat ik het een hele eer zou vinden als mijn gemodde trucks geskint zouden worden en de hele wereld over zouden gaan.
Maar zoals ik al schreef ik ben geen modder kan het gewoon niet en heb het een keerl gedaan bij de Singer, die heb ik direct public gesteld en daar ben ik trots op, maar ik weet voor mezelf dat het de eerste en ook de laatste keer was/is dat ik iets gemod heb, ik kan er niet tegen om telkens de fout in te gaan en mijn agressie dan kwijt moet, nee sorry ik blijf wel skinnen, daar heb ik alle plezier in en modden is echt niks nakkes nada voor mij.
Tuurlijk heb ik alle respect voor het privé houden maar mag wel mijn mening kwijt toch?
Ja maar als ik een truck zou modden en die wil ik zelf heel graag dan zou ik hem wel privé houden.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
dreuning schreef:zijn er geen andere volvö's of scania's van weeda?
Moet je op google kijken of de zoek machiene hier gebruiken
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport