Creative map by schiene voor ets 1.3

Nicootje
Lid
Lid

Re: Creative map by schiene voor ets 1.3

Bericht door Nicootje »

Freddy thanks voor de support ;)

Prachtig, allemaal hartelijk bedankt voor het helpen.
Had intussen zelf ook al een forum gevonden waar de map kon gedownload worden. Enige prob is dat je moest registreren, en aangezien ik tegen het feit ben van me overal te gaan registreren om een downloadje te vinden of te gaan profiteren van dat forum en het werk van de gebruikers heb ik dat dus niet gedaan. Zo nu weten jullie ook de echte rede van m'n vraag hier (hopelijk vinden jullie deze rede gegrond)
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

Achter elk bestand laarste drie letters weghalen en rar neerzetten en uitpakken maar.
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

wkt schreef:Achter elk bestand laarste drie letters weghalen en rar neerzetten en uitpakken maar.
Kijk dat is tenminste hulpvaardig zijn zonder teveel woorden! Super bedankt man,

Groeten,

Freddy
Nicootje
Lid
Lid

Bericht door Nicootje »

Bedankt wkt :thumbup:
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

Ik kom er toch niet helemaal uit. er zitten fouten in de gedownloade files. Freddy J kom jij er wel uit.
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Mooi dat het is gevonden!
Zal ik het nog even openlaten omdat er nog problemen zijn of kan het dicht?
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Nicootje
Lid
Lid

Bericht door Nicootje »

Liefst nog even open laten Sven, als het niet geeft toch. Als we eruit zijn van hoe we juist alles moeten aanpassen is dit alweer een mooie aanwinst om in de download sectie te zetten ;)
Snorre
Lid
Lid

Bericht door Snorre »

wkt schreef:Achter elk bestand laarste drie letters weghalen en rar neerzetten en uitpakken maar.
Dat werkt niet,zou te mooi zijn als dat zo zou werken programma is verkleind door Pepitos.

Je heb het programma Glary Utilities freedownload nodig om de gfs bestanden om te zetten.

Gr Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

idd klopt helemaal Snorre
de software die je nodig bent kun je hier vinden >> http://www.glarysoft.com/<<
en dan moet je het volgende doen:
+ start Glary Utilities Tab Modules en> bestanden / mappen en vervolgens> scatter / gather bestand , vervolgens volgt u de aanwijzingen op het scherm
Ik heb dit zelf gedaan en heb de linken zelf ff opgezocht op een frans engels forum en daar dus ook de uitleg bij gezocht en vertaald naar het NL toe en nu dus ook ff de link van de software gegeven.
Wat mij wel tegen valt is dat het eigenlijk de zubehoer map is die is aangepast maar goed het werkt allemaal verder dus vraag en antwoord nu gegeven en kan topic wel weer dicht.

Verder wens ik jullie allen een goed 2012 toe en veel game plezier aan deze map.
Freddy J
Lid
Lid

Bericht door Freddy J »

Je kunt ook zoeken via de beste fora naar de Kral map of Riga map final, zijn exact dezelfde mappen, maar die zijn al omgezet heb ik gemerkt, ik heb zelfs de Kral map van 5 bestanden terug gebracht naar 1 groot bestand en werkt als de brandweer.

@Nicootje je hebt pm

Ook ik en mijn familie wensen iedereen een geweldig maar vooral gezond 2012 met heel veel mooi mod werk dat word vrij gegeven zodat de skinners onder ons daar prachtige skins op kunnen zetten!
Plaats reactie

Terug naar “Overig”