Disk Management

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
vinootje
Lid
Lid

Disk Management

Bericht door vinootje »

Hallo ik heb windows 7 geisntaleerd en wou dus 2 chijfen 1 met 150 gb voor windows virus scanner en dat soort dinge en een andere chijf met 300 gb voor de games. nu is dat verkeerd gegaan ik heb 300 gb voor de pc en 165 gb voor de games. ik heb nu dus via disk management de C schijf voor windows all op 156 GB nu heb ik 2 unallocated bestanden bij de Disk management 1 van 161 gb en de andere van 147GB. als ik bijvoorbeeld van de 161 gb een schijf maak. kan ik niet op extend drukken om die 147 gb er bij te doen. ik kan dus we l1 schijfmaken maar het andere GB kan ik er neit bij doen weten jullie nog een manier ?
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Re: Disk Management

Bericht door Anihilation »

Als je twee aparte harddisks hebt, dan kun je kiezen windows op een apparte harddisk te installeren. Bijvoorbeeld als je een Solid State Drive hebt zou dat juist de bedoeling zijn. Als je één harde schijf hebt kun je bij het installeren van windows de hoeveelheid data voor de C Schijf kiezen en de hoeveelheid data voor de D schijf. Deze twee virtuele schijven huizen op dezelfde schijf, maar dan met een eigen limiet. Je doet er verstandig aan om windows opnieuw te installeren en het op deze manier op te lossen. Andere manieren schieten mij nu even niet te binnen.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
vinootje
Lid
Lid

Bericht door vinootje »

Hmm oke maar misschien kun je mee kijken met teamvieuwer ?
Anihilation
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door Anihilation »

Ik kan niks veranderen in je harddisks, dus dat gaat niet veel nut hebben. Ik heb bijvoorbeeld programma's gekraakt voor anderen met teamviewer, instellingen voor programma's en bestanden gefikst, maar in harddisk directory's kan ik niks veranderen, dat ga je zelf moeten doen ;)
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Afbeelding

Afbeelding
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

Windows opnieuw installeren, en dan tijdens de installatie die schijf aanklikken, waarop je Windows geïnstalleerd wilt hebben ;)

Succes :thumbup: :!:
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door WoKo »

Windows moet je opnieuw installeren en dan weer opnieuw toepassen.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”