53 plaatsen bekend. 21 in duitsland van GTS + 4 in Oostenrijk van ATS.
Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Groningen,
Belgie: Brussel, Luik, Antwerpen??
Luxemburg: Luxemburg
Frankrijk: Parijs, Calais, Lille, Reims, Metz, Strasbourg, Lyon, Dijon
Zwitserland: Geneve, Bern, Zurich
Italie: Turijn, Milaan, Verona
Slowakije: Bratislava
Tjechie: Praag, Brno
Polen: Szczecin, Poznan, Wroclaw
nog 7 plaatsen in Engeland en je komt op 60 plaatsen. Dus zuidelijker zullen we niet gaan. En scandinavie en Spanje mogen we waarschijnlijk zelf bouwen.
klopt, denk dat met Engeland: Dover, London, Manchester, New-Castle, Birmingham of Cardiff, Edinburgh, Plymouth erin doen. Het kan ook nog zo zijn dat ze de UKTS map gebruiken met aanpassingen, zoals ze ook met de ATS map in ETS2 hebben gedaan.
ik denk ook dat Bordeaux ook nog in het spel komt en marseille
Ja van IJmuiden zijn inderdaad screens (overzee screens). Hierop is de Felison Terminal te zien en als echte IJmuidenaar kan ik met zekerheid stellen dat dit de haven van IJmuiden is Zou dit dan betekenen dat Amsterdam wegvalt of dat we vier steden in Nederland krijgen?
Laatst gewijzigd door JOM op zo 16 okt 2011, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
JOM schreef:Ja van IJmuiden zijn inderdaad screens (overzee screens). Hierop is de Felison Terminal te zien en als echte IJmuidenaar kan ik met zekerheid stellen dat dit de haven van IJmuiden is
Amsterdam zal nooit wegvallen. Mischien ijmuiden als haven plaats. niet als laden en los omdat er verder geen bedrijven zitten zodat ze het geen rondje geeven.