Skinnen
Skinnen
Wie wil mij een klein beetje leren skinnen en met wel progrm doen jullie dat want wil zelf mn eigen truck een beetje veranderen met tekst?

Re: Skinnen
Er staat een mooie tutorial onder het topic handleidingen
-
- Lid
ik zou eerst een paar keer zoeken op internet staat genoeg informatie , zo heb ik dat ook geleerdsebasss schreef:Wie wil mij een klein beetje leren skinnen en met wel progrm doen jullie dat want wil zelf mn eigen truck een beetje veranderen met tekst?

heb heel internet afgezocht en ben er bekan uit alleen weet ik niet hoe ik vn zmod. naar spel zet en dan hebt ge zoveel modders maar denk gedat ene iets zegt van hoe ge da moet doen nee

Laatste bericht datum gezien?michal 007 schreef:ik zou eerst een paar keer zoeken op internet staat genoeg informatie , zo heb ik dat ook geleerdsebasss schreef:Wie wil mij een klein beetje leren skinnen en met wel progrm doen jullie dat want wil zelf mn eigen truck een beetje veranderen met tekst?en als ge wild beginnen met modden ook
heb heel internet afgezocht en ben er bekan uit alleen weet ik niet hoe ik vn zmod. naar spel zet en dan hebt ge zoveel modders maar denk gedat ene iets zegt van hoe ge da moet doen nee

Waarschijnlijk niet xD
En ik vermoed zelfs dat je het skinnen al vaardig ben?
@ michal: m.a.w geen oude topic's gaan bumpen.
En ik vermoed zelfs dat je het skinnen al vaardig ben?
@ michal: m.a.w geen oude topic's gaan bumpen.
- monkeysven
- Ere-Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |