hum heb wel mooiere gezien hoezo???
gr brando
hij is verder wel moooi
Truckverhalen ETS.
Re: Truckverhalen ETS.
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

die is er wel, maar erg slecht met veel bugs, zeg waar blijft versie 2 eigenlijk, die zou in de zomer klaar zijn, of is het gedaald naar het 0 punt 
en ik bedoel inderdaad de Europa map 8.3 voor GTS 1.31/ATS. maar ben nu weer over gegaan op reiskornmap 1.11. kan niet wachten op 1.12, deze schijnt erg goed te worden
heb zojuist net een rit gemaakt van Amsterdam naar Berlijn en van Berlijn naar Zürich. Dit leverde me 150.000,-€ op.

en ik bedoel inderdaad de Europa map 8.3 voor GTS 1.31/ATS. maar ben nu weer over gegaan op reiskornmap 1.11. kan niet wachten op 1.12, deze schijnt erg goed te worden

heb zojuist net een rit gemaakt van Amsterdam naar Berlijn en van Berlijn naar Zürich. Dit leverde me 150.000,-€ op.
sebaas kun jij trucks skinnen???
dan heb ik een vraagje wil jij er 1 voor mij skinnen als jj dat kunt zeg het dan even dan zeg ik wel welke kleur enz
gr brando
dan heb ik een vraagje wil jij er 1 voor mij skinnen als jj dat kunt zeg het dan even dan zeg ik wel welke kleur enz
gr brando
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

Ik geloof dat we een beetje aan het afdwalen zijn van het onderwerp...
Ik heb na een lange tijd weer eens een ritje gedaan. Van A'dam naar Aleksandria. Ergens in Egypte.
Heb er in game 8 dagen over gedaan.
Ik ben over Zwitserland naar de Italiaanse grens en zo naar het zuiden. Dan heb ik in Palermo de boot genomen naar Tripoli.
Eenmaal in Afrika kom je mooie taferelen tegen maar ook rare. Een collega trucker knalde met z'n trailer tegen zo'n wegwijzer boven de snelweg. En dat ding viel om en ontstond er een gigantische file
Ik kon gelukkig verder, maar had toch wat vertraging opgelopen.
Onderaan myn scherm kwam op een gegeven moment de melding dat ik binnen de 24 uur mijn vracht moest leveren :O Ik had eigenlijk rust moeten maken maar dat heb ik niet gedaan omdat ik anders te laat zou zijn. Dus zo'n 1u15 voor die 24u kwam ik het terrein opgereden. En heb ik een mooi centje in ontvangst genomen
Ik heb na een lange tijd weer eens een ritje gedaan. Van A'dam naar Aleksandria. Ergens in Egypte.
Heb er in game 8 dagen over gedaan.
Ik ben over Zwitserland naar de Italiaanse grens en zo naar het zuiden. Dan heb ik in Palermo de boot genomen naar Tripoli.
Eenmaal in Afrika kom je mooie taferelen tegen maar ook rare. Een collega trucker knalde met z'n trailer tegen zo'n wegwijzer boven de snelweg. En dat ding viel om en ontstond er een gigantische file

Onderaan myn scherm kwam op een gegeven moment de melding dat ik binnen de 24 uur mijn vracht moest leveren :O Ik had eigenlijk rust moeten maken maar dat heb ik niet gedaan omdat ik anders te laat zou zijn. Dus zo'n 1u15 voor die 24u kwam ik het terrein opgereden. En heb ik een mooi centje in ontvangst genomen
Oke leuk zo'n lange rit ik haal het niet eens van a'dam naar barcelona haven maar daar kreeg ik toch nog 15.0000 voor.
Brando wil weleens wat proberen voor je
en is die europa map echt leuk meer steden enzo?
Brando wil weleens wat proberen voor je

Heb net leren skinnenbrando schreef:sebaas kun jij trucks skinnen???
gr brando

- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
@cojones: voor welk spel (inc patch?) is die map waar jij die rit op maakte en waar kan ik die map downloaden?
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

Het is zoiezo ETS dacht ik.
Heb mn truck wat veranderd want nu kan ik skinnen.
Foto's

Wat vinden jullie ervan dit was ervoor:

Heb mn truck wat veranderd want nu kan ik skinnen.
Foto's

Wat vinden jullie ervan dit was ervoor:

we dwalen af...