probleem met mappen of iets dergelijks

Plaats reactie
CONCORDA
Lid
Lid

probleem met mappen of iets dergelijks

Bericht door CONCORDA »

in zmod ziet het er alemaal leuk uit enso had alle sgemapt maar ik kijk ingame heb ik ipv bodypaint heb ik driver dds op me cabine zitten en dat soort fratsen :(:S
wie kan mij goed hlepen ik heb geen extra dds er bij gezet ik heb het bij de bestaande dds files gemapt
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
ralfynator
Lid
Lid

Re: probleem met mappen of iets dergelijks

Bericht door ralfynator »

op 1 of ander menier heb ik dat probleem met die kleuren ook altijd maar dat is vrij simpel op telossen door de namen te veranderen

als bijvoorbeeld black op color zit vernadere je de naam van de goede color naar black en dan is het opgelost

hoop dat je er uit komt het ziet er vrij ingewikkeld uit maar als je het even door heb is het zo gedaan ;)

ralfynator
Afbeelding
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Dit lijkt meer op een probleem met de "groene"vierkantjes van wheels enz. kijk eens of er wel genoeg wheels punten in zitten en wat voor wheel pack heb je er in of heb je daar wat aan veranderd ik had dat namelijk met mijn graaf machine ander wheel pak na dat veranderd tehebben was het wel goed (is mischien een oplossing wil niet zeggen dat dit het is maar kijk er eens naar.
heb je de propertie's wel goed staan en welke skin heb je eerst in material editoreerst color dan de rest he zijn de namen allemaal wel juist in gevoerd
Succes.
CONCORDA
Lid
Lid

Bericht door CONCORDA »

ralfynator schreef:op 1 of ander menier heb ik dat probleem met die kleuren ook altijd maar dat is vrij simpel op telossen door de namen te veranderen

als bijvoorbeeld black op color zit vernadere je de naam van de goede color naar black en dan is het opgelost

hoop dat je er uit komt het ziet er vrij ingewikkeld uit maar als je het even door heb is het zo gedaan ;)

ralfynator
kzal dit eens proberen ;)
en daarna moet ik maar ff kijken hoe ik zorg dat ik 6 wielen krijg

EDIT :

ralfy je bent een held (A) kzal jouw naam zeker niet vergeten als ik ooit eens credits moet geven :)
het moet vast beter kunne maar mijn bodypaint staat derop :)
nu de rest nog ff
hier de screens

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Loud Pipes Save Lives
Erwin

Bericht door Erwin »

Wat ook kan helpen:

In zmodeler de truck inladen, en alle .dds bestanden (evt hernoemen) opnieuw aan elk onderdeel van de truck koppelen. Opnieuw uv-mappen dus.
bart1221
Lid
Lid

Bericht door bart1221 »

dus als ik het goed begrijp moet je gewoon de dds.files een andere naam geven?
Plaats reactie

Terug naar “Modden”