yoghurt
Welke lading rij je het liefst
het elkaar beter-leren-kennen-spel
-
- Lid
- jorentje1997
- Lid
Re: het elkaar beter-leren-kennen-spel
benzine,hete chem,diesel enz
gebruik je de money cheat??
k'heb fouten gemaakt en mensen gekwetst,soms zonder controle,,grote mond,soms geëmotioneerd Maar als je het slechte van mij niet aanvaard,dan verdien je ook het beste van mij niet !Ten minste,ik weet wie ik ben,en ik ben daar verdomd trots op
En de topicstarter reageert op haast elke vraag/antwoord.VolvoFH schreef:Volgensmij heeft dit topic geen nut. (Bijna)niemand reageert serieus.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- jorentje1997
- Lid
verveling 

Laatst gewijzigd door Phantom op di 09 aug 2011, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. ;)
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd. ;)
k'heb fouten gemaakt en mensen gekwetst,soms zonder controle,,grote mond,soms geëmotioneerd Maar als je het slechte van mij niet aanvaard,dan verdien je ook het beste van mij niet !Ten minste,ik weet wie ik ben,en ik ben daar verdomd trots op
-
- Lid
af en toejorentje1997 schreef:benzine,hete chem,diesel enz
Heb je veel ongelukken
Tussen serieus en een beetje dom doen zit wel verschil.Phantom schreef:En de topicstarter reageert op haast elke vraag/antwoord.VolvoFH schreef:Volgensmij heeft dit topic geen nut. (Bijna)niemand reageert serieus.

- jorentje1997
- Lid
soms moet je eens kunnen dom doen hé volvoFH
Laatst gewijzigd door Phantom op di 09 aug 2011, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, op een voorgaand bericht kun je rechtstreeks reageren, dit voorkomt dat het forum onnodig vol raakt met quotes. ;)
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, op een voorgaand bericht kun je rechtstreeks reageren, dit voorkomt dat het forum onnodig vol raakt met quotes. ;)
O dat gebeurt hier vaak zat, daarvoor is het ook General Talk.
Te veel door zon stomd ventej dat thom heetVolvoFH schreef:O dat gebeurt hier vaak zat, daarvoor is het ook General Talk.

met een gangetjeee!
meestal vangrail of die pinda´s die van 90 naar 45 gaandevinhovens schreef:af en toejorentje1997 schreef:benzine,hete chem,diesel enz
Heb je veel ongelukken

Hoe hard rijd jij meestal in ets?
met een gangetjeee!