nieuws forum

Voor een praatje over van alles en nog wat.
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Re: nieuws forum

Bericht door cojones »

Het moet niet gekker worden!
jorentje1997
Lid
Lid

Bericht door jorentje1997 »

Zeker elf auto's op A13 beschotenOp de A13 tussen Rotterdam en Den Haag zijn auto's beschoten. De politie kreeg meldingen van automobilisten die na een harde knal hun achterruit versplinterd zagen.

Toen de politie poolshoogte ging nemen, bleken zeven mensen gedupeerd. Ook bij autoruit-reparatiebedrijven hebben zich slachtoffers gemeld. Voor zover bekend waren dat er vier. Gewonden zijn er niet gevallen.

Het Korps Landelijke Politiediensten denkt dat er op de A13 op de auto's is geschoten met een luchtbuks.
k'heb fouten gemaakt en mensen gekwetst,soms zonder controle,,grote mond,soms geëmotioneerd Maar als je het slechte van mij niet aanvaard,dan verdien je ook het beste van mij niet !Ten minste,ik weet wie ik ben,en ik ben daar verdomd trots op
Jupie
Lid
Lid

Bericht door Jupie »

nou jah! :o
Jupie
Lid
Lid

Bericht door Jupie »

Oma schiet kleinkinderen dood

WARSCHAU - In een bosgebied bij de Poolse hoofdstad Warschau zijn maandag de lijkjes van een vijfjarig jongentje en zijn zusje van drie gevonden. De kinderen zouden zijn doodgeschoten door hun grootmoeder.

Dat meldt de Poolse tv-zender TVN24 op basis van bronnen. De politie kon nog niet bevestigen dat de vrouw haar kleinkinderen doodschoot.
Volgens de zender zorgde de oma voor de kinderen terwijl de ouders op hun werk waren. Ze zou na de dubbele moord geprobeerd hebben om zelfmoord te plegen. Ze overleed uiteindelijk op weg naar het ziekenhuis.

Opnieuw rellen in Londen

LONDEN - Groepen jongeren hebben maandag in Londen opnieuw de confrontatie gezocht met de politie. Agenten werden in de noordoostelijke wijk Hackney bekogeld met stenen, vuilnisbakken en supermarktkarretjes, zo meldden de nieuwszenders BBC en CNN.

Een aantal relschoppers bestormde winkels om te plunderen en om spullen te vinden om de politie mee te bekogelen. De ongeregeldheden doen zich voor in de omgeving van het Centraal Station in Hackney.
Het is al sinds zaterdag zeer onrustig in Londen. De ongeregeldheden begonnen in de noordelijke wijk Tottenham. Zondag was ook de wijk Brixton, in het zuiden van de miljoenenstad, het toneel van rellen.

Bron: Telegraaf - http://www.telegraaf.nl/
jorentje1997
Lid
Lid

soms denk ik toch zo:hoe kun je dat nou doen.
k'heb fouten gemaakt en mensen gekwetst,soms zonder controle,,grote mond,soms geëmotioneerd Maar als je het slechte van mij niet aanvaard,dan verdien je ook het beste van mij niet !Ten minste,ik weet wie ik ben,en ik ben daar verdomd trots op
jorentje1997
Lid
Lid

Geweld Londen laait weer opIn Londen zijn voor de derde dag op rij rellen uitgebroken tussen politie en groepen jongeren. In de wijk Hackney in Noordoost-Londen gooien tientallen jongeren met stenen naar de politie, die daarop charges uitvoert. Ook worden winkels geplunderd en is een politieauto verwoest.

De vlam sloeg in de pan nadat een man door de politie was gefouilleerd. De politie denkt dat het vooral mensen zijn die de onrust van de afgelopen dagen aangrijpen om te rellen.

Burgemeester Johnson en minister May van Binnenlandse Zaken keren terug van vakantie vanwege de rellen in Londen.

Aanhoudingen
De Londense politie heeft meer dan 100 mensen aangehouden in verband met de ongeregeldheden in de stad van afgelopen weekend. Zaterdagnacht kwam het in de noordelijke wijk Tottenham tot hevige rellen tussen betogers en de politie.

Ook afgelopen nacht was het in de Britse hoofdstad onrustig; in het noorden en zuiden van de stad braken ondanks extra politie-inzet relletjes uit. Bij de rellen van afgelopen weekend zijn in totaal zo'n 35 agenten gewond geraakt.

Enfield
De ongeregeldheden waren onder meer in Enfield, zo'n acht kilometer ten noorden van Tottenham, waar de ongeregeldheden zaterdag begonnen. Inwoners kwamen toen verhaal halen bij de politie naar aanleiding van de dood van een 29-jarige buurtgenoot. Die werd afgelopen donderdag door de politie doodgeschoten.

Ook in de wijk Walthamstow Central in het oosten van Londen en bij Oxford Circus in het centrum werden zondagavond meldingen gedaan van vandalisme, al viel de schade daar mee. De politie spreekt van imitatiegedrag.
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Nederlander verdient zelf 700 euro aan boete van 60 euro
Een man uit Nederland is er in geslaagd om zelf geld te verdienen aan een boete die hij kreeg. De man uit Reuver kreeg een boete van 60 euro wegens foutparkeren, maar stuurde een brief naar de gemeente Roermond met heel wat vragen.

Hij kreeg uiteindelijk zelf een schadevergoeding van 700 euro omdat de gemeente te laat antwoordde op zijn brief. Hij bestreed de bekeuring niet, maar bestookte de gemeente met allerlei vragen. Volgens de wet hebben burgers recht op een vergoeding als de gemeente te laks reageert.

De man stapte naar de rechter en haalde zijn gelijk. Hij kreeg een schadevergoeding van 700 euro. Daarmee is de boete van 60 euro dus ruim gecompenseerd. (adv)
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Dat is makkelijk verdiend. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Ja idd. Deze ga ik onthouden en later zelf toepassen xd
jorentje1997
Lid
Lid

daarvoor zou ik wel eens te snel rijden hoor :D
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”