http://www.megaupload.com/?d=15IUZLCD
hier de link van het BDF pack

wielli schreef:srry maar ik wil niet onbeleefd overkomen maar bijna bij elke vraag wil jij de link ook??scaniatje schreef:snorre mag ik A.U.B. die link van die trailers mer draaias![]()
alvast bedankt![]()
scaniatjer
GTS is om te rijden en niet echt om trucks te verzamelen.
Ik vind eerlijk dat je veel vraagt en ik denk ook dat je zelf niet genoeg gedld hebt om te zoeken,
zo deed ik dat ook.
en ik vraag enkel hulp als ik echt iets niet vind.
grtz wielli
Phantom schreef:Ik meende een bepaalde save-game downloaden en in je save-map zetten.
In dat bestand zijn bepaalde dingen aangepast waardoor de voorste as van de aanhanger stuurt zoals in het echt zeg maar.
Hopelijk heb ik het voor iedereen een beetje in te begrijpen taal uitgelegd.
wielli schreef:srry maar ik wil niet onbeleefd overkomen maar bijna bij elke vraag wil jij de link ook??scaniatje schreef:snorre mag ik A.U.B. die link van die trailers mer draaias![]()
alvast bedankt![]()
scaniatjer
Ik vind eerlijk dat je veel vraagt en ik denk ook dat je zelf niet genoeg gedld hebt om te zoeken,
zo deed ik dat ook.
grtz wielli
wel daar vond ik eigenlijk m'n probleem rond die tijd wilde scaniatje alles die gevraagd werd ook. dus niet af en toedamian schreef:wielli schreef:srry maar ik wil niet onbeleefd overkomen maar bijna bij elke vraag wil jij de link ook??scaniatje schreef:snorre mag ik A.U.B. die link van die trailers mer draaias![]()
alvast bedankt![]()
scaniatjer
zo deed ik dat ook.
grtz wielli
nee wat dan als hij de autos niet wil hebben dan vraagt die het niet en het is wel leuk om af en toe een andere auto te hebben