hallo,
ik heb genoeg geld om een garage te kopen en als ik hem wil kopen dan staat er dat je zelfstandig moet zijn. maar hoe wordt je zelfstandig?
groetjes quintentjee
zelfstandig
- Davy.de.Fauw
- Lid
Re: zelfstandig
Door eerst je eigen vrachtwagen te kopen en niet die van de baas te gebruiken. Als het goed is krijg je op een gegeven moment aanbiedingen om voor goedkope bedragen trucks te kopen. Of je hebt de cheat voor geld gebruikt. Dan moet je gewoon even langs de handelaar gaan.
-
- Lid
merci
groetjes quintentjee
groetjes quintentjee
- Davy.de.Fauw
- Lid
Volgens de regels mag ik geen berichten met enkel 'slotje' plaatsen, maar ik denk dat dat nu wel mag omdat ik zelf het antwoord heb gegeven.
Oftewel: slotje
-
- Lid
maar als je een vrachtwagen heb gekocht hoe kan je er dan mee rijden als je geen garage hebt?Davy.de.Fauw schreef:Volgens de regels mag ik geen berichten met enkel 'slotje' plaatsen, maar ik denk dat dat nu wel mag omdat ik zelf het antwoord heb gegeven.
groetjes quintentjee
- Davy.de.Fauw
- Lid
Kijk. Als je nog niet zelfstandig bent rij je met de vrachtwagen van de baas. Als je een truck koopt, rij je automatisch in die. Als je een garage hebt gekocht, kun je daarna eventueel meerdere trucks zetten. Ok?
- Scaniaboyy8
- Lid
Je begint bij een baas, na een vracht of 5 kan je upgraden naar een ander bedrijf, met een betere auto en beter loon. Dit gebeurt nogmaals, tot je de A-klasse wagen bezit. Als je deze bezit krijg je op een gegeven moment een aanbieding van 3 verschillende dealers, die je voor een kwartje en een pakje kauwgom een truck aanbieden. Als je deze koopt, maak je je rit af, en dan kom je automatisch in je eigen wagen, de C-klasse. Vervolgens kun je voor €25.000,- een garage kopen dacht ik, en vanaf dit moment start je een eigen bedrijfje. Je schaft een C-klasse aan, en neemt een chauffeur in dienst die voor jou gaat rijden. Dit blijft zo door gaan en je verdient meer geld. Zo kun je meer trucks kopen en chauffeurs aannemen, en bovenal, meer garages kopen en je eigen truck upgraden van de C-klasse naar de B- en A-klasse!
Succes!
Succes!
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!