Je mag toch maar 80, waarvoor zou je dan harder dan 100 moeten gaan?
En al helemaal niet met sneeuw.

Ik vind niet dat hij ruzie uitlokt. Eigenlijk snap ik zijn reactie het wel - het is een simulator game - geen race game!Michael1234 schreef:kom op berr, lok het nou niet uit tot een ruzie, daar kom je niet verder mee
ik snap best dat hij zich af vraagt waarom de trucks nu nog maar 90 a 100 gaan.
ik denk idd dat het aan de mod zelf ligt, zal wel express zijn vanwege dat in de sneeuw je toch niet veel harden kan.
gebruik je pijltjes toetsen of de muis om het stuur te bedienen?nick schreef:nee dat bedoel ik niet ik snap ook wel dat het geen race game is maar 80 kun je netzo goed lopen , je komt steeds te laat maar luister ,met de pijltjestoetsen kun je alleen maar vol gas geven dus hij gaat slippen en ook al rij je 30 zit jenog in de hoogste versnelling en hij draait heel veel toeren en hij kan wel harder als 90 maar dat lukt niet omdat hij zo slipt dat bedoel ik snap je het nu ??
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |