PEF map 0.3
PEF map 0.3
Ik weet niet of jullie dat hebben, maar de lichten (richtingaanwijzers, stoplichten, koplampen, enz.) kan ik alleen van dichtbij zien... Iemand een oplossing? Ik vind het echt irritand namelijk.
Re: PEF map 0.3
volgens mij kan je daar niks aan doen
- Scaniaboyy8
- Lid
Je speelt waarschijnlijk op Direct X, zet hem op OpenGL, dit zou het probleem moeten verhelpen.
C:\Program Files (x86)\German Truck Simulator\bin\winx86\germantrucks (<- Windows 7, kan anders zijn in XP/Vista)
Als je daar op klikt weet ik niet zeker of GTS opstart of dat je een scherm krijgt. Als je een scherm krijgt moet je even kijken, waar OpenGL staat, waarschijnlijk op een ander tabblad.
C:\Program Files (x86)\German Truck Simulator\bin\winx86\germantrucks (<- Windows 7, kan anders zijn in XP/Vista)
Als je daar op klikt weet ik niet zeker of GTS opstart of dat je een scherm krijgt. Als je een scherm krijgt moet je even kijken, waar OpenGL staat, waarschijnlijk op een ander tabblad.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik zal het proberen!
Edit: hij stond al op OpenGL en op DirectX doet ie het ook niet...
Edit: hij stond al op OpenGL en op DirectX doet ie het ook niet...
- bramhilhorst
- Lid
Ik heb dat ook wel eens, misschien een patch downloaden om het probleem op te lossen?
[/color]"De beste spreuken komen van truckers"
nee je hebt een flarepack nodig
ik heb die map zelf ook
scaniatje
ik heb die map zelf ook
scaniatje
- Davy.de.Fauw
- Lid
bedoel je dat lampen aan en uit gaan de hele tijd of iets anders? Want dan heb ik hetzelfde probleem.
nee bij mij zag je van ver niet dat de lampen aan stonden
of dat er een wit vierkand vlak voor zat
maar als een flarepack wil hier een link
dit is er een voor gts 1.02 :http://www.file-upload.net/download-220 ... 2.rar.html
kijk maar of het verandert
scaniatje
of dat er een wit vierkand vlak voor zat
maar als een flarepack wil hier een link
dit is er een voor gts 1.02 :http://www.file-upload.net/download-220 ... 2.rar.html
kijk maar of het verandert
scaniatje
heb da ook had heb er gewoon meer flarepacks ingezet en dan werken ze welWobje schreef:Ik weet niet of jullie dat hebben, maar de lichten (richtingaanwijzers, stoplichten, koplampen, enz.) kan ik alleen van dichtbij zien... Iemand een oplossing? Ik vind het echt irritand namelijk.
KEEP HARDCORE ALIVE!! - HARDCORE4LIFE