Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
ik ken de foto niet zien 

geweldig foto, ben benieuwd naar de volgende Benelux screens. hopelijk ergens in Limburg
-
- Lid
ook niet op de blog zelf?mattyets schreef:ik ken de foto niet zien
http://blog.scssoft.com/2011/04/map-res ... pment.html
Neem aan dat de Rotterdamse haven er ook bij zit.
Daarnaast lijkt het me leuk om door de Westerscheldetunnel te rijden en dan ook tolgelden te moeten betalen.
Daarnaast lijkt het me leuk om door de Westerscheldetunnel te rijden en dan ook tolgelden te moeten betalen.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Nog niet bekend wat er allemaal in komt
Maar het zal wel leuk zijn als het er in komt

Maar het zal wel leuk zijn als het er in komt

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- Snelwegfreak
- Lid
Ik moet even wat kwijt...
Ik keek net naar die screenshot van de Stevinssluizen, en die vond ik prachtig.
Van de screenshot in 'Frankrijk' werd ik dan weer niet vrolijk. Wanneer gaat SCS nou eens de correcte wegmarkeringen toepassen in hun landen. Nu is het overal hetzelfde, wat toch ook de lol eraf haalt. Hetzelfde geldt voor de verkeersborden, bewegwijzering en vangrails.
Ik weet veel van de verkeersborden/wegmarkeringen/bewegwijzering van zo'n beetje alle Europese landen en zou SCS hier erg graag mee willen helpen... Hoe kan ik hiervoor met ze in contact komen?
Van de screenshot in 'Frankrijk' werd ik dan weer niet vrolijk. Wanneer gaat SCS nou eens de correcte wegmarkeringen toepassen in hun landen. Nu is het overal hetzelfde, wat toch ook de lol eraf haalt. Hetzelfde geldt voor de verkeersborden, bewegwijzering en vangrails.
Ik weet veel van de verkeersborden/wegmarkeringen/bewegwijzering van zo'n beetje alle Europese landen en zou SCS hier erg graag mee willen helpen... Hoe kan ik hiervoor met ze in contact komen?
- emkotrucker
- Lid
- Contacteer:
Je kan contact maken of via hun blog maar dat lezen ze niet altijd. Ook kan je kijken op de SCS software website zelf: http://scssoft.com/
En dan bij contacts daar staan ook een paar E- mail adressen zoals van jobs, webmaster of info. Hier is een link:
http://scssoft.com/contact.php
En dan bij contacts daar staan ook een paar E- mail adressen zoals van jobs, webmaster of info. Hier is een link:
http://scssoft.com/contact.php
Truck sim and truck forum
Masters of the road

Masters of the road

Ze zijn al bezig met bewegwijzering etc.Snelwegfreak schreef:Ik moet even wat kwijt...
- Snelwegfreak
- Lid
Ok, merci. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Ik hoop echt dat ik ze kan helpen, dat zou het er allemaal een stuk realistischer op maken! 

- roydej
- Lid
- Contacteer:
Misschien kun je ze beter gewoon lekker hun werk laten doen.. Dat scheelt weer een hoop tijd.
Daarbij hebben ze deze vraag al eerder beantwoord op hun blog.

Daarbij hebben ze deze vraag al eerder beantwoord op hun blog.

Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.