Hallo iedereen
Heb een probleempje. Aan de linkerkant heb ik geen spiegel (f2), eerst had ik wel,daarna begon te knipperen en is nu hemaal weg(over een paar keer spelen).
Heb het wel bij meerdere maar is het meest bij MAN.
Alvast bedankt
Geen spiegel aan linker kant
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Geen spiegel aan linker kant
Verschuif het zicht eens met je muis 
De linkerspiegel van F2 verdwijnt zodra je de echte spiegel ziet, net zo bij rechts

De linkerspiegel van F2 verdwijnt zodra je de echte spiegel ziet, net zo bij rechts

Hallo,
Dit is geen fout in het spel, als je je camera naar de spiegel toe draait, word de extra spiegel uitgeschakeld, draai je je camera weer van de spiegel af, komt hij weer tevoorschijn.
Gr
Cix
Edit:
Ga weg willem! Ik wou hem helpen
Dit is geen fout in het spel, als je je camera naar de spiegel toe draait, word de extra spiegel uitgeschakeld, draai je je camera weer van de spiegel af, komt hij weer tevoorschijn.
Gr
Cix
Edit:
Ga weg willem! Ik wou hem helpen

Heb al paar keer heen en weer bewogen en op f2 gedrukt maar verandert niks. Ben wel achter gekomen als helemaal naar links kijk is die er wel maar dan zie niet wat voor me gebeurt
-
- Lid
als je op f1 drukt staat het uitzicht precies goed met andere woorden recht naar voren.
dan kun je zowel in de linker als de rechter spiegel zien.
dan kun je zowel in de linker als de rechter spiegel zien.
-
- Lid
dat hoeft niet
als je breedbeeld scherm hebt dan kan je de 'echte' linker spiegel standaard zien als je vooruit kijkt (niet de f2 spiegel dus)
als je breedbeeld scherm hebt dan kan je de 'echte' linker spiegel standaard zien als je vooruit kijkt (niet de f2 spiegel dus)