Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Wel weer een beetje jammer dat die extra verlichting het niet doet 

De lucht en de schaduw viel mij ook al op, vind het er erg mooi uitzien. ben benieuwd naar het volgende paar aantal screenshots.Michael1234 schreef:ja, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. ik zou ook niet een compleet nieuwe MAN maken als je hem ook gewoon een beetje kan tunen![]()
iig valt bij mij de lucht en de schaduw van de truck erg op.
verder belooft SCS dat elk object een schaduw gaat krijgen en dat ETS2 over HDR techniek zal beschikken.
meer screenshots daarover beloven ze over een paar weken.
over de lucht gesproken, hoop nu ook dat kan gaan sneeuwen. Dat als je bij oostenrijk en de alpen rijd dat het erg kan sneeuwen.

Ik vind de kwaliteit van die screens trouwens belachelijk slecht 

zo slecht zien ze er toch niet uit?
alleen de bomen die mogen van mij wel wat realistischer inplaats van 4 strepen met telkens 90° er tussen
alleen de bomen die mogen van mij wel wat realistischer inplaats van 4 strepen met telkens 90° er tussen
Je kan er nog meer op plaatsen kijk de volvo maar die wat op euro truck simulator 2 staat:PMichael1234 schreef:als je goed kijkt is ie getuned met extra lichten. dit laat dus zien wat je allemaal op je truck kunt plaatsen
natuurlijk kan er nogmeer op in de toekomst, maar iig wat zien

Ik ben niet erg blij met de laatste screenshots. Vindt ze er eerlijk gezegd niet mooi uitzien.
Hoop dat wanneer er een totaalplaatje komt van alle nieuwe optimalisaties het wel af lijkt!

Hoop dat wanneer er een totaalplaatje komt van alle nieuwe optimalisaties het wel af lijkt!
Ik ben het eens met Erwin 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik ben het ook met Erwin eens!
Het zou ook leuk zijn als het kan sneeuwen.
Het zou ook leuk zijn als het kan sneeuwen.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
ik vindt het eerlijk gezegt gwn slecht
ze hebben gwn de man van gts met wat nep lichtien op gedrukt echt jongens dit slaat helemaal nergens op van SCS SOFTWARE
kan je net zo goed zmodeler kopen en dan je trucks make
ze hebben gwn de man van gts met wat nep lichtien op gedrukt echt jongens dit slaat helemaal nergens op van SCS SOFTWARE
kan je net zo goed zmodeler kopen en dan je trucks make
-
- Lid
als je er nou rekening mee houd dat ze waarschijnlijk nog niks aan de MAN veranderd hebben omdat het spel nog IN ONTWIKKELING is...
het lijkt me toch duidelijk dat de hoofdgedachte van deze screens de dynamische schaduw en de nieuwe lucht is.
of zie ik dat verkeerd??
ben verder niet boos ofzo, maar zo veel kritiek op een truck waar ze waarschijnlijk nog geen aanpassing aan hebben gedaan vind IK niet kunnen.
het lijkt me toch duidelijk dat de hoofdgedachte van deze screens de dynamische schaduw en de nieuwe lucht is.
of zie ik dat verkeerd??
ben verder niet boos ofzo, maar zo veel kritiek op een truck waar ze waarschijnlijk nog geen aanpassing aan hebben gedaan vind IK niet kunnen.