alvast bedankt. greetz olivier

Scaniaboyy8 schreef:Als het een .zip is moet je hem zo laten. Sound mods zijn vaker ook wel als .zip uitgerust, dit kan evenals .scs gebruikt worden als mod.
scaniaontheroad schreef:Ik heb toen excact hetzelfde gehad ,, met .zip deedtie het ook niet .
ik weet niet of het helpt maar toen ik er eerst een andere sound mod inzette , en daarna die van henkie toen deedtie het ineens wel![]()
Of het helpt ik weet het ook nietmaar je kunt het natuurlijk altijd probere
Neenee ik had hem eerst ook in allemaal verschillende bestanden ,, toen had ik er eentje met .scs bestand en die deed het ,,olieeé schreef:scaniaontheroad schreef:Ik heb toen excact hetzelfde gehad ,, met .zip deedtie het ook niet .
ik weet niet of het helpt maar toen ik er eerst een andere sound mod inzette , en daarna die van henkie toen deedtie het ineens wel![]()
en alsje hem er weer in stak vn henkie , stond gij dan in rar?
ja maar als ik hem download direcht en dan in men mod map zet , is het gewoon een geel mapje met de naam "sound"scaniaontheroad schreef:Neenee ik had hem eerst ook in allemaal verschillende bestanden ,, toen had ik er eentje met .scs bestand en die deed het ,,olieeé schreef:scaniaontheroad schreef:Ik heb toen excact hetzelfde gehad ,, met .zip deedtie het ook niet .
en alsje hem er weer in stak vn henkie , stond gij dan in rar?
toen downloade ik die van henkie op nieuw en dan meteen in die map zette , dus niet opene,, maar gwoon opslaan in je mod map.
heb je dat al gedaan ? (Meteen opslaan , dus NIET opene ? )