Teken topic.
- Mikey
- Lid
- Contacteer:
Re: Teken topic.
Erg netjes allemaal 

Moederbord: Asrock Extreme 3 R2.0
Geheugen: 16GB Geil 2133 Mhz DDR3
Videokaart ASUS Radeon HD 6670 Clockspeed: 4500 Mhz 1024MB
Harde Schijf: Seagate ST3750528AS 750 Gb
Passmark Rating: 2186
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in, iedereen heeft ook wel wat ervaring opgedaan!Mikey schreef:Erg netjes allemaal

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Je doet altijd van die domme wijze opmerkingen die niet wijs zijnScaniaboyy8 schreef:Hey stresskip,tonny schreef:Jonge wat lopen jullie nou te zeiken dan?
Als ik hem zo wil wil ik het toch zo?
Reageer eens niet zo opgefokt. Ik vraag toch alleen waarom het zo is, en geef je gewoon een tip. Of je er iets mee doet boeit me niet, ik probeer je alleen te helpen, dan hoef je niet direct zo aangebrand te reageren.

Aleen maar omdat je die kzon **** modje bend

...
ho ho, neem niet van die grote woorden in je mond voor zo'n klein joggie
en je moet tegen kritiek kunnen, anders moet je hem maar niet posten
het enige is dat je het niet kunt, daarmee bedoel ik dat je geen eens weet hoe je motor af moet schermen, zoals je zei op MSN
en reageer normaal, we geven je alleen maar tips om je vrachtwagen mooier te maken

het enige is dat je het niet kunt, daarmee bedoel ik dat je geen eens weet hoe je motor af moet schermen, zoals je zei op MSN

en reageer normaal, we geven je alleen maar tips om je vrachtwagen mooier te maken
Wat ik dan weet niet snap is dat hij zegt dat hij het zo wil laten en dat jullie dan maar door blijven zeiken erover....
Tonny ziet er allemaal best uit
Tonny ziet er allemaal best uit

ik heb ook niet gezegt dat hij het moest veranderen, maar als hij niet tegen kritiek kan, plaats hem dan niet
en we geven hem alleen maar tips, maarja, hij moet zelf weten dat hij door wil gaan met een auto die voor geen meter klopt
en we geven hem alleen maar tips, maarja, hij moet zelf weten dat hij door wil gaan met een auto die voor geen meter klopt
jongens (kindertjes
)
reageer niet zo op leden.
het zijn tips en als je er wat mee moet doen dat moetje zelf weten.
dan moet je niet zo reageren anders komen er maatregelen.
dat geldt voor iedereen die hier post.

reageer niet zo op leden.
het zijn tips en als je er wat mee moet doen dat moetje zelf weten.
dan moet je niet zo reageren anders komen er maatregelen.
dat geldt voor iedereen die hier post.

er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
redelijk mooi, maar probeer in diepte te tekenen, dat is veel mooier
en vanwaar die ingekorte fenders?
en je stuur tegen de achterkant is wel mooi, maar het is een ovaal stuurtje, moet die niet rond zijn?
hoe lang teken je eigenlijk al?
en vanwaar die ingekorte fenders?
en je stuur tegen de achterkant is wel mooi, maar het is een ovaal stuurtje, moet die niet rond zijn?
hoe lang teken je eigenlijk al?
Laatst gewijzigd door berr op di 11 jan 2011, 17:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Jonge ga niet denken dat jij de meester hier in bent ofzo?berr schreef:ho ho, neem niet van die grote woorden in je mond voor zo'n klein joggie![]()
![]()

Jij kan niet eens een bestandje openen

Bedankt Youri!
...