gts 1.04 7.0.scs (hulp nodig!)

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
KennethMaes
Lid
Lid

Re: gts 1.04 7.0.scs (hulp nodig!)

Bericht door KennethMaes »

pantrofl schreef:Sorry om je topic hiervoor te gebruiken maar werken scania mods voor jou op deze map? Het ziet er naar uit dat er al scania skins bij in zitten of zo. De scania's bij de dealer hebben al "Topline" e.d. boven de ramen staan.

Heb jij dit ook?
Ja inderdaad zo heb ik dat ook ! Ik heb nog geen scania mods gebruik omdat ik daar nooit mee rijd.
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

snap ik niet bij mij [zelfde map] werken de Scania's normaal, dus GTS versie 1.04 en de europamap van mario. je moet dan wel een mod nemen die compateble
is met 1.02 t/m 1.09
pantrofl
Lid
Lid

Bericht door pantrofl »

jojo schreef:Normaal gesproken moeten mods van Scania gewoon werken in deze map, probeer dus even veschillende Scania-mods, mss had je foute mod want alle mods vanaf
versie 1.02 zouden moeten werken. cuc6
Heb er al verscheidene geprobeerd. Zelfs degene waarmee ik al op een versie 1.02 heb gespeeld. Ze werken allemaal niet.
Heb alle mods uit de folder gehaald behalve de map voor 1.04 (daar heb ik mijn versie zelf ook op) en behalve een scania mod die 1.02 compitable is. Blijft crashen, ook met een nieuwe game.

@scaniaboyy; Sorry, wist niet of het nodig was om een andere topic hierover te openen aangezien het ernaar uit zag dat de TS van deze topic al geholpen was. Als er een andere topic gemaakt moet worden zal ik dat doen.
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Zet anders eens een paar definities neer van trucks die crashen , zodat we mischien een oplossing kunnen zien in die files.
pantrofl
Lid
Lid

Bericht door pantrofl »

Het is al opgelost met behulp van jojo.

Hier ook iedereen bedankt die geprobeerd heeft te helpen.

Mvg.
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”