meer duidelijkheid.

Gesloten
roboknul
Lid
Lid

meer duidelijkheid.

Bericht door roboknul »

Mijn eerste berichtje. En meteen al een vraag.
Ik heb veel topic's over het skinnen gelezen en heb met paint.net al wat uitgeprobeert. Dus de color.dds geopet en Gewoon de tekst Test op bijde zijde van de truck geschreven. weer opgeslagen als dds bestand enhet vorige color bestand vervangen. Als i heb met winzip nu weer tot scs bestand wil converten doet de truck het niet als ik hem in de mod map zet voor et skinnen deet deze mod het e. Kan iemand mij helpen met mijn probleem. of een link waar het duidelijk uitgelecht wordt. Ik had al gezogt op scs.

Alvast bedankt
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Re: meer duidelijkheid.

Bericht door willem123456 »

Je moet het bestand terugslepen en dan als mode store of opslaan doen ;)
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
roboknul
Lid
Lid

Bericht door roboknul »

Na veel gedoe is het eindelijk gelukt :D alleen start ik het spel op en is te truck dus roze :?. weer even gezocht en dit blijkt een veelvoorkoment beginners probleem te zijn. ligt aan het opslaan. Je moethet dus opslaan met de store/opslaan optie. Die kon ik in winzip niet vinden dus winrar gedownload. Kan ik hem nog steets niet vinden :x kan iemand me uitleggen waar en hoe ik het kan vinden/moet doen. Ik weet dat dit al eens vaker langs is gekomen maar het blijft een lastig werkje voor een beginner ;)
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Je sleep de .dds in WinRAR (de .scs dus) en dan krijg je automatisch een schermpje, en dan staat er "Compressiemethode" en deze moet je veranderen in "Store/Opslaan".

Succes!
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
roboknul
Lid
Lid

Bericht door roboknul »

Hartelijk dank. het is gelukt. Nu maar eens aan de slag om een heele mooie skin te maken. Vind je het erg als ik wat probeer op jou scania R620 Scaniaboyy8? Het is namelijk een mooie basis met die lampbars en sidepipes en ik ben een fan van scania.deze bedoel ik alvast bedankt
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Natuurlijk kerel, je mag er wel wat op uit proberen. :D
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gesloten

Terug naar “Skinnen”