Euro Truck Simulator 2
Re: euro truck simulator 2
nee watn dan verdien scs softweare er neit op en blijft hun budget klein en kunne ze nooit een betere game gaan produceren 

ja maar als je moet betalen voor online te kunnen zullen er een hoop denken dan maar niet online kunnen beter gratis houden dan gaan er veel meer online denk ik

- danny 123
- Lid
jongens fantaseer maar niet te veel ik denk dat het vies gaat tegen vallen ik denk dat het een beetje gts is met nieuwe trucks
mensen toch en dat steekt zijn tijd DAAR dan in

ja klopt hoop dat de gtrucks nog beter zijn en dat je ook acc kan kopen maarja verwagt er niet al te veel van 

fantaser mag maar je meot gwn niet te veel hope 
ik dnek ok dat het gwn zoals gts word maar dan in de map van ets(wel verbeterd natuurlijk)

ik dnek ok dat het gwn zoals gts word maar dan in de map van ets(wel verbeterd natuurlijk)
hoop wel dat het verbetrd is en meer plaatsen in een land en binnewegen natuurlijk 

en echte bedrijven
egte bedrijven zulln het zowiso niet wordn ik denk dat ze weer bedrijven hebben als transinet enz. maar daar kan j zef een skin overheen maken of er komen weer mods met bedrijven 

- monkeysven
- Ere-Lid
Nou ik denkt wel veel verbeterd als het nog een jaar duurtfantaser mag maar je meot gwn niet te veel hope