Forum indeling Feedback
- mvhagen1979
- Lid
Re: Forum indeling Feedback
zal er verder niet op in gaan maar hebt nog een boel te leren.
V8power!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Scaniaboyy8
- Lid
Wel wil ik toevoegen hieraan dat jullie het topic open moeten houden als het probleem opgelost is, maar niet vermeld in het topic. Zoiets is altijd handig, als je me snapt.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- mvhagen1979
- Lid
Even ingaand op alles. Als wij denken dat iets voldoende is beantwoord wordt het topic gesloten.
Daarnaast is reageren op de site zelf niet meer mogelijk omdat we nu enkel het forum nodig hebben voor inloggen. Of dit in de toekomst terug komt bekijken wij nog even. Want heb bevalt ons zo ook wel.
Daarnaast is reageren op de site zelf niet meer mogelijk omdat we nu enkel het forum nodig hebben voor inloggen. Of dit in de toekomst terug komt bekijken wij nog even. Want heb bevalt ons zo ook wel.
- Scaniaboyy8
- Lid
Ja maar Erwin, laat dan het topic open totdat de oplossing van het probleem gepost is. Dat kan altijd van pas komen, niet?

Wanneer ik zie dat een vraag is beantwoord in het topic (dus dat het antwoord in het topic staat vermeld) gaat ie gewoon dicht, of daar nog iemand op wil reageren is dan niet mijn probleem. 
Er zitten hier namelijk mensen op het forum die gewoon over iets heel anders gaan zitten babbelen in zo'n topic terwijl het daar niet voor bedoeld is, offtopic geouwehoer is voor de topicstarter ook niet fijn.
Dat is ook de reden dat de topics het liefst zo snel mogelijk dicht gaan wanneer iemand heeft aangegeven dat hij/zij geholpen is of er zelf achter is gekomen.
Ik heb namelijk wel meer te doen dan reacties te verwijderen van mensen die brutaal en asociaal door iemand anders zijn/haar topic heen gaan zitten blaaten over dingen die totaal niks met dat onderwerp te maken hebben.
Wanneer een topicstarter aan mij aangeeft dat het topic gesloten mag worden, dit gebeurd ook vaak via pm dus dan is het niet zichtbaar in het topic, sluit ik het topic dus ook.
Gelukkig hebben we ook nog verstandige leden die zich wel weten te gedragen op een forum en niet over doorheen gaan tetteren en daar ben ik uiteraard dan weer wel heel blij mee.
(ik noem geen namen, dat weten ze zelf wel
)
Dan even over de Downloadsector. (een beetje mijn troetelkindje
)
Persoonlijk vind ik het nu wel overzichtelijker, voornamelijk omdat ik alles in dezelfde volgorde en stijl aan het zetten ben.
Wij zijn immers ook niet de enige site waar niet meer gereageerd kan worden op Downloads.
Gelukkig is het hier wel verplicht om (indien mogelijk) credits erbij te zetten zodat de maker (indien naam dus aanwezig) vermeld wordt en dus eventueel aangesproken kan worden op zijn werk.
Dan tenslotte ga ik nog zeggen dat ik mijn bericht nu wel aan de lange kant vind maar als ik niet stop met typen hij nog langer wordt.

Er zitten hier namelijk mensen op het forum die gewoon over iets heel anders gaan zitten babbelen in zo'n topic terwijl het daar niet voor bedoeld is, offtopic geouwehoer is voor de topicstarter ook niet fijn.

Dat is ook de reden dat de topics het liefst zo snel mogelijk dicht gaan wanneer iemand heeft aangegeven dat hij/zij geholpen is of er zelf achter is gekomen.
Ik heb namelijk wel meer te doen dan reacties te verwijderen van mensen die brutaal en asociaal door iemand anders zijn/haar topic heen gaan zitten blaaten over dingen die totaal niks met dat onderwerp te maken hebben.

Wanneer een topicstarter aan mij aangeeft dat het topic gesloten mag worden, dit gebeurd ook vaak via pm dus dan is het niet zichtbaar in het topic, sluit ik het topic dus ook.
Gelukkig hebben we ook nog verstandige leden die zich wel weten te gedragen op een forum en niet over doorheen gaan tetteren en daar ben ik uiteraard dan weer wel heel blij mee.

Dan even over de Downloadsector. (een beetje mijn troetelkindje

Persoonlijk vind ik het nu wel overzichtelijker, voornamelijk omdat ik alles in dezelfde volgorde en stijl aan het zetten ben.
Wij zijn immers ook niet de enige site waar niet meer gereageerd kan worden op Downloads.
Gelukkig is het hier wel verplicht om (indien mogelijk) credits erbij te zetten zodat de maker (indien naam dus aanwezig) vermeld wordt en dus eventueel aangesproken kan worden op zijn werk.

Dan tenslotte ga ik nog zeggen dat ik mijn bericht nu wel aan de lange kant vind maar als ik niet stop met typen hij nog langer wordt.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- Scaniaboyy8
- Lid
Dat is ook het enige dat ik vraag. En dit is toch niet een onnodige quote hè?Phantom schreef:Wanneer ik zie dat een vraag is beantwoord in het topic (dus dat het antwoord in het topic staat vermeld) gaat ie gewoon dicht, of daar nog iemand op wil reageren is dan niet mijn probleem.

Mooi, dan is het probleem opgelost he. 
En nee, dat is geen onnodige quote, alleen als je heel mijn post had overgenomen.

En nee, dat is geen onnodige quote, alleen als je heel mijn post had overgenomen.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
- Scaniaboyy8
- Lid
Jippie
En nee deze is niet nutteloos, deze is blij.

En nee deze is niet nutteloos, deze is blij.

- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Is wel handig, als je een pepalden wagen zoekt hoef je het er niet uit te vissen!michel schreef:Trucks op merk sorteren is in principe naar mijn mening niet nodig, als iedereen in de titel maar DUIDELIJK vermeld waar het om gaat, maar daar is Phantom mee bezig geloof ikCJIB schreef:Beter dan het was hoor wat ik wel jammer vind mischien nog een optie truck's in apparte mappen Scania daf enz.
Maar ben blij dat dit nu zo is inderdaad minder scrollen
WAT? ZWARTE KAT!