tamplate maken

Plaats reactie
ralfynator
Lid
Lid

tamplate maken

Bericht door ralfynator »

weet iemand hoe ik een template kan maken?

Ralf 8-)
Afbeelding
CJIB
Lid
Lid

Re: tamplate maken

Bericht door CJIB »

denk niet dat je daar een antwoord op krijgt heb deze vraag ook al eens gesteld nooit antwoord op gekregen maar goed we zien het wel hoopelijk lukt het jou
Succes.
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan maar zo ver ik weet is dat niet geheel makkelijk. ;)
Dit is eigelijk zo'n zelfde soort vraag of iemand even uit kan leggen hoe je een complete truck/trailer moet modden in zModler, dat is namelijk allemaal niet even uit te leggen. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Nee snap ik maar baal er wel van dat er ook geen een is die dan een filmpje kan maken waar je 80.000 keer naar kunt kijken en het zo kan leren zijn wel duitse en roemeense filmpjes maar niet duidelijk op genomen dus schiet je er allemaal niks mee op.
Als ik het zou kunnen zou ik een filmpje maken en te download aanbieden want het meeste wat ik hier tegen kom van trucks is het aanpassen van andermans werk zou het mooi vinden om zelf trucks en trailers te kunnen maken en dan gewoon een template mee leveren zodat je gewoon kunt skinnen.
Maar helaas zal er voorlopig nog wel niet in zitten denk ik. :(
ralfynator
Lid
Lid

Bericht door ralfynator »

jammer dat het zo moeilijk is :|
dan zal ik het wel helmaal niet redden ik krijg niet een me truck uit zmod en ingame? :cry:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Modden”