FoodTank BentonBrothers

Plaats reactie
CJIB
Lid
Lid

FoodTank BentonBrothers

Bericht door CJIB »

Ik heb even een vraag.
Hoe je een tank kan verchromen, dan bedoel ik dus de tank trailer van FoodTank BentonBrothers, dat vind ik een geweldig mooie trailer alleen zou ik de tank chroom willen hebben/ maken.
Ik heb dit geprobeerd met skinnen maar dan krijg je de raarste tekeningen erop en lijkt hij op een kameleon wel bijna chroom uiteraard.
Wie kan mij uitleggen wat je moet doen om dat goed voor elkaar te krijgen ik hoor het graag.
michel
Lid
Lid

Re: FoodTank BentonBrothers

Bericht door michel »

In pttm heb ik dit wel eens gedaan, ik heb toen gewoon de bestanden van mijn brandstoftank gebruikt.
Volgens mij moet jou dat op die manier wel lukken
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Ik weet wel dat je dat in de definition moet doen, je moet dan een aantal cijfers vervangen dacht ik.
Dat zelfde trucje wordt ook gedaan om doffe velgen glanzend te krijgen. ;)
Welke getallen het precies zijn en waar je ze in moet veranderen weet ik eerlijk gezegd niet omdat ik het nog niet geprobeerd heb, ik ben niet zo van de glanzende dingen namelijk. :P
Maar zo ver ik weet is van die andere foodtanker van Kamaz de tank wel chroomkleurig.
Ik denk dat als je daarvan de definition overzet in die van de Benton Brothers versie je ook positief resultaat boekt. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
CJIB
Lid
Lid

Bericht door CJIB »

Oké dank je wel ga ik proberen als het gelukt is laat ik het hier wel weten en ook wat ik precies gedaan heb is wel handig als iedereen het weet.
Thnx.
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”