Hoe installeer je een trailer?

Gesloten
GekkieJ01
Lid
Lid

Hoe installeer je een trailer?

Bericht door GekkieJ01 »

Zoals je aan de topictitel kon lezen wil ik dus een trailer installeren? Ik neem als voorbeeld http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =43&t=1650 deze trailer. Ik heb dus in eerste instantie de mod in de mod folder geplaatst, maar tevergeefs het werkt niet... Of tenminste het kan werken maar ik kan de trailer zelf niet tussen de vrachten vinden. Nou is dus mijn vraag? Hoe kan je een trailer werkend krijgen... Ik heb de readme al doorgelezen en er staat in

Code: Selecteer alles

1- Edit your trailer_storage; add this lign :@include "definition/chereauster.sii"
2- Edit your Cargo_storage; add this lign : @include "cargo/chereau0.sii"
3- Edit your companies definition; add this lign : in_cargo[]: cargo.permanent.chereau0    out_cargo[]: cargo.permanent.chereau0
Hier begrijp ik dus al weinig van, waar vind je deze 3 bestanden? Hoe bewerk je ze enzovoort.

Is het mogelijk dat iemand een tutorial met plaatjes kan maken ( zoals Phantom al voorstelde )?
jbsystems
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Hoe installeer je een trailer?

Bericht door jbsystems »

Hallo,

deze info in de readme, moet je toevoegen bij de storage en company bestanden enzo,
Helaas vraag dit veel werk om het je hier uit te leggen, maar kijk anders eens bij de handleidingen hier op het forum, daar staat er zeker en vast paar handige handleidingen om dit te kunnen bewerken/toepassen van die storage bestanden enzo...

Btw als ik goed lees in die topic van die trailer ==>
ModEdit door Phantom: Deze trailer is stand-alone, je dient zelf een storage te maken.
Dus zeg dit al genoeg ;)

Grtss
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
GekkieJ01
Lid
Lid

Bericht door GekkieJ01 »

maar wat betekent Stand-alone dan?
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Stand-alone trailers zijn trailers die geen bestaande trailer van ETS vervangen maar er gewoon bij gezet worden. ;)
Dus geen replace maar stand-alone, het woord zegt het eigelijk zelf al. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
GekkieJ01
Lid
Lid

Bericht door GekkieJ01 »

Helemaal bedankt dat jullie steeds mijn vragen beantwoorden maar ik kom helaas met nog een vraag. :lol:

Waar staan die bestanden waar je die info moet toevoegen en moet je die bestanden met kladblok openen?

Edit: Nog een aantal vragen:
Met welk programma added je dat bestand want het zal wel een database zijn neem ik aan, die Trailer_Storage... En daarbij kan echt niemand me precies uitleggen hoe je dat bestand added? Want het woord toevoegen is wel heel makkelijk aangezien ik nog niks ervan weet.

Nog een aantal vragen:
Met welk programma added je dat bestand want het zal wel een database zijn neem ik aan, die Trailer_Storage... En daarbij kan echt niemand me precies uitleggen hoe je dat bestand added? Want het woord toevoegen is wel heel makkelijk aangezien ik nog niks ervan weet.

Even de post teruggepakt, aangezien je geen melding krijgt als die was verandert.

Op http://........................................... dit forum staat een tutorial hoe je een trailer kan toevoegen maar kan iemand die vertalen?
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Géén links naar andere truck-sim-site's plaatsen, ik heb de link verwijderd.
Dubbel-posten (in dit geval triple-posten) is ook niet toegestaan, ik heb het in één post geplaatst.
De onnodige tags heb ik ook verwijderd.
En voor die vertaling zou je voor jezelf Google Translate kunnen gebruiken. ;)
GekkieJ01
Lid
Lid

Bericht door GekkieJ01 »

Ik heb alweer een probleempje, ik heb http://home.deds.nl/~equality/faq.html# ... lonetrucks < Die tutorial gebruikt en alle stappen verliepen goed maar ik zie me trailer niet? En zelfs me vracht zie ik er niet bij staan...
roykhu
Lid
Lid

Bericht door roykhu »

hey wie komt er toevallig uit de buurt van deurne

grtjes roy
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door Phantom »

Blijf eens ontopic. ;)
Omdat er al tijden niks meer gepost werd/word in dit topic sluit ik het.
Gesloten

Terug naar “Modden”