Dan heb jij het gedownload in de tijd dat het nog freeware was... of je hebt een illegale versierickk1995 schreef:als je hem download dat heb ik gedaan en ik kan gwn alles
zmodeler
Re: zmodeler
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
ik heb het denk 2 weken geleden nog gedowload hoor van een site maar die kan ik op het forum niet zeggen
Barre gaste-Roekoekoeclub
dan heb je een illegale versie en daarvoor geven wij op dit forum geen ondersteuning.rickk1995 schreef:ik heb het denk 2 weken geleden nog gedowload hoor van een site maar die kan ik op het forum niet zeggen
Dit is de enige legale versie die ik weet.michel schreef:op de site van zmodeler kan je je registreren
dat is deze site http://www.zmodeler2.com/?mode=register
ik geloof dat het 60.0 $ (USD) bedraagt
Als je een truck die iemand anders gebouwd heeft, die je hier gedownload hebt in z modeler wilt openen druk je op file --> import
Note: er zijn modders die hun trucks locken, ze zijn dan niet importbaar
Als ik nog iets vergeten ben, en volgens mij heb ik de vraag beantwoord laat het mij ook even weten
Is eigenlijk wel raar om jezelf te quoten... maar ik ben het er iig 100% mee eens

als je de legalle versie hebt dan kan je hem dowloaden maar regristen moet je toch moet je dan ook 60 dollar betalen

Gang is alles Remmen is angst