Dat is een, maar ik vind dat SCS wel een optie moet doen voor de zware computers. Want ik vind het wel kaal op de weg, zelf rij je in een auto vol extra's tussen al die andere wagens.Bart schreef:Ik denk dat het te maken heeft met accessoires... Er zal een reden zijn dat SCS alleen standaard wagens als AI laat rijden, namelijk dat de accessoires te zwaar zijn als je ze continue tegenkomt op de weg. En aangezien spelers hun wagens voldouwen met bullbars...
Eigen chauffeurs
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Re: Eigen chauffeurs
WAT? ZWARTE KAT!
- Martijn1988
- Lid
je hebt een soort van leeg gevoel....Richard980 schreef:Dat is een, maar ik vind dat SCS wel een optie moet doen voor de zware computers. Want ik vind het wel kaal op de weg, zelf rij je in een auto vol extra's tussen al die andere wagens.Bart schreef:Ik denk dat het te maken heeft met accessoires... Er zal een reden zijn dat SCS alleen standaard wagens als AI laat rijden, namelijk dat de accessoires te zwaar zijn als je ze continue tegenkomt op de weg. En aangezien spelers hun wagens voldouwen met bullbars...
Alles is standaard ben het met je eens Richard980

Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
En ze moeten van elke chauffeur bij houden waar en hoe die rijdt, op elk detail na (snelheid, rijstrook, lichten, richtingaanwijzer). Dat kan op een gegeven moment best wat rekenwerk geven. 

"Always remember you're unique, just like everyone else."
- stefboy897
- Lid
weet iemand ook trouwens hoe je een chauffeur een taak geeft?. En kun je ze ook met ee gehuurde truck laten rijden?
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
chauffeurs gaan vanzelf aan het werk. Dat wordt ook gemeld als je je eerste chauffeur aanneemt. Niet gelezen?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ik heb een vraag over vernieuwen van de autopark. Ik wil een chauffeur een nieuwe auto geven. Ik heb een nieuwe vrachtwagen gekocht en deze naar de garage te sturen waar mijn chauffeur thuis is. Ik verkoop de aude vrachtwagen, maar hoe wijs ik deze chauffeur zijn nieuwe auto toe. Dat lukt mij niet.
vgr Kl
vgr Kl