Logitech GT Driving Force stuurt te traag

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
phoebe
Lid
Lid

Logitech GT Driving Force stuurt te traag

Bericht door phoebe »

Hallo,

Ik ben nieuw in dit spel (en ook met stuurtjes) en heb een probleempje. Ik heb een Logitech GT Driving Force. Maar als ik met het stuur draai, dan stuurt hij in het spel heel traag. Ik stuur dan naar links, en mijn stuur is al lang links, maar in het spel duurt het nog een paar seconden (4 a 5 seconden) eer het stuur helemaal naar links is. Dat resulteert in dat de vrachtwagen vrijwel onbestuurbaar is. Ik moet nu stoppen, dan sturen en dan weer rijden omdat ik anders vrijwel zeker ergens tegenaan bots.

Ik heb de handleiding die hier op het forum staat over het instellen van het stuur gevolgd, zonder resultaat. Hij doet het als het stuur op 900 graden staat, maar ook op 360 of 780 graden.

Ik heb ook nog een Logitech red Momo die precies hetzelfde probleem heeft. Het gebeurt zowel op mijn gamepc als op mijn laptop (ik gebruik wel hetzelfde profiel).

Hoop dat iemand dit probleem kent en er een oplossing voor heeft.
phoebe
Lid
Lid

Re: Logitech GT Driving Force stuurt te traag

Bericht door phoebe »

Oh ja, vergeten te zeggen. Ik gebruik geen mods, schone installatie.
DavidWouda
Lid
Lid

Bericht door DavidWouda »

Je kunt proberen de drivers van het stuur opnieuw te installeren.
Heb efkes geen zin in een onderschrift
phoebe
Lid
Lid

Bericht door phoebe »

Dat had ik al gedaan, maar dat was geen oplossing helaas.
phoebe
Lid
Lid

Bericht door phoebe »

Ik heb een nieuw profiel aangemaakt en het is daarmee opgelost. Helaas moet ik dan wel weer opnieuw beginnen. Ik ga in het nieuwe profiel eens een oude savegame zetten, kijken of dat werkt. Anders neem ik toch even contact op met SCS.

Grafisch gaat het trouwens ook veel smoother met de hoogste instellingen met het nieuwe profiel.
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Als de instellingen in je nieuwe profiel ok zijn kan je nog proberen de controls.sii en de config.cfg vanuit je nieuwe te kopiëren naar je oude profiel....kan goed zijn dat het dan wel werkt in je oude.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”