Naar: cailas (FR)
Lading: Dikke boiler

(even een woordje vooraf, ik speel op 5760*1080, vandaar dat mijn screenshots heel breed zijn dit is 3x full HD (1920*1080) schermen. Zijkanten lijken heel uitgerekt, dit komt door de FOV verhaal, is helaas weinig aan te doen, in-game valt het amper op)
Boiler opgehaald in Polen. met moeite uit de groeve gekomen. De V8 lekker laten brullen op de weg omhoog

Rustpauze onderweg, mag snacht's niet in Duitsland rijden door het geluid wat ik produceer Dit is vlak bij de grens met Duitsland/Polen

Past maar net onder het viaduct, echt met gangetje van 10km/hr eronder door laten rollen

De tunnel is eigenlijk te laag, bouten van de boiler gaan door het dak

Na aflevering eventjes gerust, de volgende morgen weer door

En toen in calais een 25T kraan opgepikt en die zijn we nu naar Verona aan het brengen.

Dit was zo'n beetje mijn ritverslag van het oversize transport. Helaas is de mod die de grote boiler verzorgt een beetje buggy. Als ik reverse doe en daarna op de rem trap blijft de trekker 4-5km/hr achteruit rollen (zelfs tegen een berg op) in zn neutraal. Daarom helaas moeten verwijderen. Het zijn erg leuke (en goed betalende) transporten.
Als ik weer is een leuk transportje heb zal ik hem hier ook melden. En hierbij ook mijn 1e post